CJ75
Using keys to open doors
Hallo allemaal,
niet echt een brandende vraag ofzo, maar ben gewoon ff benieuwd.
Ik mag graag naar jazz luisteren.
Onbewust merk ik dan dat ik er ook als toetsenist naar luister en dus helemaal kan genieten als ik mooie riffs hoor en mooie akkoordencombinaties etc. etc.
Ik vraag mij af: als je geen instrument bespeelt (ik bedoel dan, een akoestisch/ouderwets
instrument) kun je dan ook genieten van jazz en waar geniet je dan van ?
(Ter vergelijking: ik voetbal zelf niet, maar mag graag naar een spannende wedstrijd kijken, terwijl anderen tijdens het kijken allerlei combi's en tactieken zien die ik niet zie)
(ik neem jazz nu als voorbeeld maar kan wellicht ook voor muziek in het algemeen bedoeld worden)
CJ
niet echt een brandende vraag ofzo, maar ben gewoon ff benieuwd.
Ik mag graag naar jazz luisteren.
Onbewust merk ik dan dat ik er ook als toetsenist naar luister en dus helemaal kan genieten als ik mooie riffs hoor en mooie akkoordencombinaties etc. etc.
Ik vraag mij af: als je geen instrument bespeelt (ik bedoel dan, een akoestisch/ouderwets
instrument) kun je dan ook genieten van jazz en waar geniet je dan van ?(Ter vergelijking: ik voetbal zelf niet, maar mag graag naar een spannende wedstrijd kijken, terwijl anderen tijdens het kijken allerlei combi's en tactieken zien die ik niet zie)
(ik neem jazz nu als voorbeeld maar kan wellicht ook voor muziek in het algemeen bedoeld worden)
CJ
Dat kan niet