Geruchtenmolen? Nieuwe Roland synth

Yveske

Stamgast
De Fantoms zijn nu al even uit. Korg en Yamaha hebben relatief nieuwe synths uit .. Wanneer komt Roland en wat zal er volgens jou verbeterd zijn (/moeten verbeteren) ten opzichte van de huidige modellen?

Ik lees ook al geruime tijd mee op het forum van fantomized.info, maar het blijven maar geruchten en er zijn steeds meer geruchten dat het nog wel even gaat duren. Sommige zeggen dat Roland niet weer iets wil uitbrengen met meer van hetzelfde (rompler, sampler en sequencer), maar ook daadwerkelijk iets wil gaan toevoegen, maar wat........ Misschien komt er wel een soort combo uit van de fantom en V-synth, wie zal het zeggen. Misschien horen we het tijdens de winter namm.

Groetjes van Rudo

moet zeggen dat mijn X 8 mij nog prima bevalt, en dat die wat mij betreft nog niet is verouderd, alleen mag wat mij betreft het effectengedeelte iets overzichtelijker gemaakt worden ...

Als Roland met wat nieuws komt, zal die waarschijnlijk voor het eerst te zien zijn in Frankfurt, maar dat duurt nog een paar maandjes... (half maart geloof ik)...

dat was altijd wel zo inderdaad
4 staat voor dood en 8 staat voor leven/geluk

maar ze hebben ook al de sp-404 gemaakt !

4 + 0 + 4 = 8, dus leve het geluk.

En de Jupiter 4 dan?

:)

L56 Out...

Ik voorzie iets van Roland met het nummer 3030 8)

101 + 202 + 303 + 707 + 808 + 909 = 3030 :P

één dikke bak met deze classix... 8~

Zeker een Juno-8 VA. :D

Of een Jupiter-16k (Omdat hij 16k euries moet gaan kosten) :dubbel:

Hoorde net dat de nieuwe synth in de geruchtenmolen gevallen is.....................jammerrr

@ Groene Ridder...

jaja ok de v-synth ik kan begrijpen wat mensen daar leuk aan vinden..
maar het is weer net niet mijn ding :)

Back