Geruchtenmolen? Nieuwe Roland synth

Volgende week op de NAMM zal naar alle waarschijnlijkheid de opvolger van de Fantom X series worden gepresenteerd (uit betrouwbare anonieme bron vernomen ;)) Dus nog ff geduld...

Laat me raden: méér sounds, méér effecten, méér sporen, méér meer en nog méér meer... maar wanneer wordt het nou eens béter? Gewoon met één sound en niet door nog meer te layeren... betere filters bijvoorbeeld, mét ballen!

Laat me raden: méér sounds, méér effecten, méér sporen, méér meer en nog méér meer... maar wanneer wordt het nou eens béter? Gewoon met één sound en niet door nog meer te layeren... betere filters bijvoorbeeld, mét ballen!

Klinkt inderdaad helemaal als Roland... steeds maar meer maar nooit iets "nieuws"
Ik heb ook al het een en ander vernomen maar ik wacht het gewoon maar even af.
Ik hoop ook niet dat ze weer met een verbeterde versie van de V-synth komen. Is een vet ding hoor, maar ze moeten ophouden met voortborduren op uitgekauwde machines.

Ik las op de Harmony Central forum dat Roland bezig is de ontwikkeling van een analoge synth af te maken waar ze rond 2000 aan begonnen waren. Ze hadden toendertijd de ontwikkeling daarvan op pauze gezet vanwege het uitkomen van de Andromeda van Alesis. Het is maar een gerucht maar wie weet... een RA van Roland zou wel über zijn... ;)

Back