Nederlands electro label ?!

Ik heb je tracks beluisterd en eerlijk gezegd ben je nog lang niet klaar
om op de plaat uitgebracht te worden.
De soundjes zijn leuk maar er kan nog genoeg aan het arrangement gesleuteld worden.
De beats zijn saai, droog en allesbehalve funky.
Ik zou nog een jaar de studio induiken om jezelf te verbeteren.

Ook raad ik je aan om je te verdiepen in het genre (heden en verleden).
Leer de labels kennen en ook de artiesten.
Als je een label zoals Bunker al niet kent..... schande!
Ook is het niet verstandig om te ageren ("dat klinkt mij te gay") tegen een electro-instituut als Bunker. Je kan elkaar in de toekomst wel eens tegenkomen of nodig hebben en dan zijn deze herinneringen aan elkaar niet echt handig.

.bd.

Owjee, ik wil binnenkort ook electro maken......dus dan moet ik nu oppassen met wat ik zeg om toekomstige conflicten tot een minimum te beperken.
Goede tip hoor.

moustacherecords/

Heb niet geluisterd wat je maakt, maar dat is volgens mij ook niet wat je wilt.

Succes ermee.

grtz Bruce

dat lijkt me zeer selectief modder eten, maar goed
nog een poging dan:

1 niet gaan leuren nog met je muziek, eerst beter maken

2 boysnoise is blote billen barbie beat muzak

(nee ik kan het niet beter, ja ik heb wel gelijk ja)

@ battledroid , is confronterend maar toch bedankt ! :okdan: was idd voorbarig van me om het zo te noemen .

@ fjoesz , ook eerlijk en bedankt ! ga ik nog flink sleutelen aan alles en als ik is een x iets volledig af heb post k t hier wel voor reviews .

thanx !!:okdan:

Als je feedback wil kan je beter hier je tracks posten... als labels het al luisteren is de kans groot dat je er niets van hoord als ze het nix vinden.
En er zijn vast ook nog wel andere fora op internet die ook nog specifieker in jou muziekstraatje passen...
Ik heb je tracks even geluisterd op hyves... dat is echt nog niet klaar om uitgebracht te worden. Maar hou vooral de lol er in bij het muziekmaken.

hahahahah !

nou ik wacht nog even inderdaad met het leuren van mijn muziek :)
ben nu heeeeeeeel kritisch naar mijn tracks aan t luisteren en ga eens met eentje heel ver door waar ik een goed gevoel bij heb ga de track spannend houden en zodra die af is post ik em en hoop ik dat ik daar goede feedback op krijg ( goede feedback hoeft niet per se positief over mijn track maar tips ook zoals hier hard maar waar ! )
thanx iedereen (Y) :mexico:

hahahahah !

nou ik wacht nog even inderdaad met het leuren van mijn muziek :)
ben nu heeeeeeeel kritisch naar mijn tracks aan t luisteren en ga eens met eentje heel ver door waar ik een goed gevoel bij heb ga de track spannend houden en zodra die af is post ik em en hoop ik dat ik daar goede feedback op krijg ( goede feedback hoeft niet per se positief over mijn track maar tips ook zoals hier hard maar waar ! )
thanx iedereen (Y) :mexico:

hehe, wat een lolbroeken hier he. ;) Een ander aspect is natuurlijk ook de uitwerking van muziek. Ga is naar wat diverse soorten feesten en kijk wat het mensen doet. Hoe dj's sets opbouwen en hoe je muziek daarin zou kunnen passen. Het gaat dan vaak ook om de energie (wat eerder al is gezegd wat toch een beetje mist in je tracks).

Back