Bazzminded
Ingeburgerd
Ik wil van de week een setje Quested S8 speakers gaan halen. Heeft ook iemand trouwens ervaring met deze speakers? Ik heb wel onlangs een setje S7 bij iemand gehoord, maar diegene had er ook een subwoofer (SB10) bij, maar dat wordt me iets te prijzig allemaal. Ik dacht daarom aan de S8's omdat ik dan waarschijnlijk niet de SB10 erbij nodig heb. Ik zie ze aleen nergens in de winkel. Weet iemand waar deze te koop zijn? Ik koop normaal alles bij de Musicstore, Musik Produktiv en Thomann, maar ook daar kom ik ze niet tegen.
Verder ben ik op zoek naar een goede gesloten headphone, daar mijn Beyer Dynamic 770 er de brui aan heeft gegeven. Ik kwam de Ultrasone Pro 750 tegen, ziet er om te beginnen erg goed uit en de specs zijn er ook naar, maar daarom kan het geluid natuurlijk nog wel kut zijn. Deze is wel in Duitsland te krijgen, maar ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die er een in handen hebben gehad, want ik ga echt niet naar Duitsland om te luisteren.
Verder ben ik op zoek naar een goede gesloten headphone, daar mijn Beyer Dynamic 770 er de brui aan heeft gegeven. Ik kwam de Ultrasone Pro 750 tegen, ziet er om te beginnen erg goed uit en de specs zijn er ook naar, maar daarom kan het geluid natuurlijk nog wel kut zijn. Deze is wel in Duitsland te krijgen, maar ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die er een in handen hebben gehad, want ik ga echt niet naar Duitsland om te luisteren.
Laatst gewijzigd: