Verschillende Synthesizers

Status
Please reply by conversation.

travelan

Synth liefde
een grote paddestoel, rood met witte stippen.
Hey,

Ik ben op zoek naar 'simpele' synthesizers om mee te beginnen met dance-producties (populaire sound, zoals bijvoorbeeld de duitse clubsound, te horen op vengeance-sound.de). Ik zit te denken aan bijvoorbeeld:

Waldorf MicroQ of Pulse (klinkt lekker zeg!)
Novation A-Station
Clavia Micro Modular

Maar als jij een leuke synthesizer hebt staan waarvan je denkt dat hij die bij mijn eisen past sta ik daar natuurlijk voor open!

Wat ik wel fijn vind is dat het een rack versie is, omdat die makkelijk te versturen is, en stiekem ook omdat die in het algemeen wat goedkoper zijn.

Contact opnemen kan via PB, of mail. Mijn email is travelan@gmail.com

Alvast bedankt!

Trav

Niemand? Access virus B zoek ik ook naar... En Clavia Nord Rack ziet er ook leuk uit!

Kan me niet voorstellen dat niemand mij een goed aanbod kan doen!

Probeer eerst zoveel mogelijk uit te proberen. Ga geen gear aanschaffen waar je over heb gelezen heb ofzo.

Dat is een tip, je denkt wel in een goede richting. Maar ja iedereen zijn richting is goed. Dat blijft vrij.

Laat maar weten. Greetz Jeno

Gear: Logic 5 Platinum, Mac G4, Yamaha O3R, Akai MPC3000LE, Akai MPC60, Roland TR-909,Roland Juno-60, Roland JV-1080 Expanded, Waldorf Pulse, Kawai K4R, E-MU Morpheus, Nord Lead3, Creamware Pulsar 2.Heel erg onderschat, een van de beste systemen di gemaakt zijn. Hij is erg goedkoop te krijgen en hij is zijn geld zeker waard. De geluids kwaliteit is top.\

Heb een A-station TK,

pb me ff voor de details svp.

Hey,

Ik ben op zoek naar 'simpele' synthesizers om mee te beginnen met dance-producties (populaire sound, zoals bijvoorbeeld de duitse clubsound, te horen op vengeance-sound.de). Ik zit te denken aan bijvoorbeeld:

Waldorf MicroQ of Pulse (klinkt lekker zeg!)
Novation A-Station
Clavia Micro Modular

Maar als jij een leuke synthesizer hebt staan waarvan je denkt dat hij die bij mijn eisen past sta ik daar natuurlijk voor open!

Wat ik wel fijn vind is dat het een rack versie is, omdat die makkelijk te versturen is, en stiekem ook omdat die in het algemeen wat goedkoper zijn.

Contact opnemen kan via PB, of mail. Mijn email is travelan@gmail.com

Alvast bedankt!

Trav

Status
Please reply by conversation.
Back