Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon effe kijken of de opamps in een socket zitten dan kan je het gewoon zelf doen .. Evt. sockets installeren is ook een optie ..
En je wil er burr browns in zeker ? zorg maar voor een grote zak geld ...![]()
Gewoon effe kijken of de opamps in een socket zitten dan kan je het gewoon zelf doen .. Evt. sockets installeren is ook een optie ..
En je wil er burr browns in zeker ? zorg maar voor een grote zak geld ...![]()
is het echt zo simpel?
.

Ik heb veel inputs nodig en om 32 a 48 inputs te regelen via een Lynx systeem gaat wel erg veel geld kosten denk ik?
Kan je de Lynx eigenlijk naast me motu systeem gebruiken?
ps ik werk met mac

Nee dus. Ten eerste zitten ze niet in sockets. Het is allemaal SMT dus niet makkelijk zelf los te solderen als je geen ervaring heb met SMT ic's.
Ten tweede kun je er niet zomaar elke opamp in doen. Je zult de feedback compensatie condensatoren mischien ook moeten aanpassen of mischien weghalen.
Hier wat meer info en plaatjes van iemand die hetzelfde wil....
http://www.prodigy-pro.com/forum/viewtopic.php?t=25362&highlight=motu
Ben trouwens zeer benieuwd naar een prijs opgave voor dee mod als iemand een bedrijf heeft gevonden die dat wil doen.....
Die SMT ic's hebben dus niet normale potjes ? begrijp ik dat goed ? meer voetjes die je op een printplaat 'zet' dan je in gaatjes stopt zoals normale IC's ...
Nee dus. Ten eerste zitten ze niet in sockets. Het is allemaal SMT dus niet makkelijk zelf los te solderen als je geen ervaring heb met SMT ic's.
Ten tweede kun je er niet zomaar elke opamp in doen. Je zult de feedback compensatie condensatoren mischien ook moeten aanpassen of mischien weghalen.
Hier wat meer info en plaatjes van iemand die hetzelfde wil....
http://www.prodigy-pro.com/forum/viewtopic.php?t=25362&highlight=motu
Ben trouwens zeer benieuwd naar een prijs opgave voor dee mod als iemand een bedrijf heeft gevonden die dat wil doen.....
Precies! En ze zijn ook veel kleiner (bijna de helft zo groot) als de gewone
DIP 8 versie. Begrijp ook niet hoe black lion er dan sockets in weet te proppen....weinig ruimte daarvoor lijkt me..
Maar goed, als ik zo naar het plaatje kijk dan lijkt het me toch wel goed te doen. Ik heb omcirkeld wat je moed vervangen. De twee condensatoren onderaan zou je kunnen laten zitten al naar gelang welke opamp je gaat gebruiken. Ik zou wel eerst een middagje gaan oefenen met smt, ff googelen wat je het beste kunt gebruiken enzo.
![]()