Help! vraag over muziekpartitie in bootcamp

Boost303

Mono-Amine
Hallo,

Ik draai xp onder bootcamp op een macbook (dit omdat ik niet zonder plugins als glitch etc kan die alleen nog maar voor xp zijn jammergenoeg)
Aangezien mijn ext harddisk vorige maand corrupt is geraakt heb ik toen voor de zekerheid maar een ghostimage en windowsbackup gemaakt van de xppartitie. Dit ook met in mijn achterhoofd dat bootcamp een beta is en vanaf 1 januari alleen maar onder leopard zal draaien waar ik nog niet echt het nut van inzie om dat aan te schaffen muziektechnisch gezien

Wat ik me afvroeg is of iemand ervaring heeft met het terugzetten van een ghostimage of windowsbackup (ik kan windows gewoon opstarten) in bootcamp? Ik wil nl niet het risico lopen dat ik bijv XP of OSX niet meer zou kunnen opstarten wanneer ik een van deze images terug zou zetten

Tips en info worden bijzonder gewaardeerd aangezien mijn windowspartitie nodig weer fris moet gaan draaien ivm een liveset over een week

Heb je toevallig Time Machine standaard aan staan?
In dat geval kun je toch gewoon de hele mikmak terugzetten naar elk gewenst moment.
Ik zou niet met ghostimage etc. werken omdat Leopard zelf vanalles over windows xp heen zet.

Back