mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: Re: Re: hmmz

Re: Re: Re: Re: hmmz

Origineel geplaatst door bounce

hehe, ben jij DIE glenn :)

ik had het kunnen weten want je gaf me nog een tip over het synthforum.:doei:

Hahaha ..... komt ook niet vaak voor he .... een blanke glenn.

Nah, zoals beloofd heb ik wat kiekjes (wat een kut-woord) gemaakt van mijn verse 'studio' en hier komme ze dan!

Arv

Attachments

• arv_studio_01.jpg
    arv_studio_01.jpg
    24 KB · Bekeken: 135
Hier een niet zo recente foto van mijn setup, zoals op de website ook te zien is:

studiooverview.jpg

Er is al het e.e.a. veranderd, binnenkort misschien nieuwe plaatjes ...

Paul.

Origineel geplaatst door Beatbrothers
Ik zal hier ook ff fotookes van mijne studio bijzetten ...

bart3.jpg

bart4.jpg

Greetz Bart !

WOW...*slik* wat een spullen...maar doe je er ook wat mee? :D

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door udodance

WOW...*slik* wat een spullen...maar doe je ook wat mee? :D

Bart heeft anders wel al een vette hit in België gescoord met Ellen van BigBrother2001 (BE) :okdan: dus zijn spullen zullen zeker niet rusten ;)

Maar Bart, wat een 'speciale' monitors zie ik daar op dat schapje staan? Klinken die een beetje ;)

Origineel geplaatst door udodance

WOW...*slik* wat een spullen...maar doe je er ook wat mee? :D

Ik had al wat uitgebracht, maar het eerste project waaromee ik iets haalde was in 2000 ...
Toen had ik een club-plaat gemaakt (Checkmate - Another World)
Gemaakt met 2 stomme synthesizers en een A3000 sampler *D

Op 2 weken tijd stonden we in alle dance charts op 1 in België.
In de TMF Mega dance charts waren we zelfs nieuw op 1 binnen gekomen. (Dit had ik totaal niet verwacht omdat kwalitatief klinkt het nr niet zo, maar het was een leuk nr.)
Dit nr is ook uitgekomen in Duitsland, Luxemburg, Spanje, Italie, ...
Omdat het een clubplaat was, heeft hij het minder gedaan in de single-charts (ook omdat er een paar fouten zijn gebeurd.) :stupid

Dan is het ff stil geweest, want ik moest ineens veel nr's maken, maar ik had gewoon niet echt het materiaal.

Ik breng liever 1 nr uit dat goed is, dan 5-6 nr's die slecht zijn.
Dat heb ik ook gezegd tegen de mensen van de platenfirma.

Dus heb ik wat zitten investeren in materiaal en demo's zitten maken en een jaar later moest ik de zomerplaat maken voor TopRadio (nationale radio in België).
Dit werd dan (The Quest) met als eerste single (Trying to get out !)
Dit heeft zeer goed gescoord (zowel in de clubs als single). We hebben plaats 23 gehaald in de belgische nationale single charts. *D
Met dit project stond ik ook zelf mee op het podium.
Zie : www.thequest.be
Dit nr is ook uitgekomen in verschillende landen waaronder ook Duitsland waar ze een remix hebben laten maken door de mannen van Future Breeze.

Op dit moment ben ik (zoals Hover zei) bezig met het project van Ellen. (Ellen - I am free)
Ellen is ook ontzettend geliefd door de kinderen en daarom lag het voor de hand dat ik een nr moest maken richting kinderen.
Het nr is daarom ook onmiddellijk op single uitgekomen en momenteel staan we nu op 18 in de belgische single charts.
Ik moet nu ook nog 2 nr's ineens steken op een maand tijd omdat we binnenkort met een grote show gaan beginnen rond Ellen. ;)
Zie : www.ellen.be

Voila ... dat is het ongeveer zo een beetje ...

Greetz Bart !

:okdan: :halleluja
knap gedaan!

je nummers klinken trouwens echt belgisch (niet negatief bedoeld), maar ik vindt dit dus echt typisch belgische muziek
"simpel" trancelijntje+vrouwensampletjes!...en gaan met die banaan!...

Origineel geplaatst door Sycorax
Bart, zie ik daar nu een pc van den Aldi tussen je setup staan? 8D

Hahahaha ....

Amaai ... ge hebt goei ogen ... *D

Yep ... Een PC van den Aldi !
Die doen toch zo regelmatig van die speciale acties rond computers !
Die computers zijn dus echt wel MEGA-GOED !
Op die computer werk ik nu al bijna 2 jaar en hij is nog nooit gecrashed geweest.
Het enige wat we eraan veranderd hebben is dat we er een nu 512 MB RAM in hebben zitten en een speciale Digitale geluidskaart (Prodif Plus) => 400 €
Ook de video-kaart heb ik vervangen (nu een ATI Radeon omdat ik nu met dual screen werk)

Ik heb sinds een maand wel een totaal nieuwe pc gekocht om toch terug een heel snelle PC te hebben met genoeg HDD.
Ik gebruik m wel nog nie omdat ik eerst de show van Ellen af wil hebben en dan ga ik m wisselen.

Greetz Bart !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back