alcohol

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
nu ja,

in nederland kan je onmogelijk goed produceren met werkelijk zo'n slecht bier :D:D8o).... maar jullie wiet is wel beter :D

nu, ik drink zowieso enkel in het weekend, en dan nog niet elk weekend, 'k vind 't meer om mee uit te gaan dan om thuis te drinken...

blowen doe ik wel en ik DJ zonder vrees als ik heb geblowd, ik MC zonder vrees als ik heb geblowd en ik doe 't ook beter denk ik...

muziek produceren al blowend gaat me goed af, al moet er de volgende dag soms flink bijgestuurd worden, uiteindelijk vraag ik me niet af als ik muziek ga maken of ik heb geblowd of niet, maar of ik in de mood ben of niet, als je niet in de mood bent zal blowen of drinken niks helpen (buiten misschien je in de mood helpen :))

Ward

ik merk dat ik beter schrijf en mix als ik een paar glaasjes op heb, dit geeft mij een soort van gedachtegang die mij in staat stelt om dingen te maken die andere niet kunnen. Ik vraaag me dan ook af, hoe zit het bij jullie, als jullie alcohol drinken mix/produceer je dan beter?
Haha...hoor ik hier iemand een excuus zoeken om meer te gaan drinken *D

alcohol geeft me nou niet echt een beter geluid ofzo. met mate helpt het wel. uit eindelijk heeft alcohol een verdovende werking, lijkt me theoretisch niet een stimulant in creativiteit.

Offtopic: Ik ga binnenkort eens muziek op paddo's maken. Ben bang dat ik een paar uur lang alleen aan m'n cutoff zit te draaien.:stupid

cheers

Offtopic: Ik ga binnenkort eens muziek op paddo's maken. Ben bang dat ik een paar uur lang alleen aan m'n cutoff zit te draaien.:stupid

cheers

Dat wil best hoor, maar niet midden in je trip dan snap je er idd helemaal niks van, mag je blij zijn als je uberhaupt nog ergens aan komt en niet alleen uren staat te staren.. zelf heb ik t niet zo op paddos trouwens, maar van lsd wordt ik wel super creatief, ik kan dan zelfs mooi tekenen wat ik normaal nooit doe of kan, maar alleen in de na-weeen van een trip kan ik dit en nog muziek maken, dat je zeg maar nog wel halllucineerd maar alweer een beetje kan denken en doen..

voor de rest merk ik met wiet (wat trouwens erg lekker is als je in die na-wee fase zit) dat ik er (zoals iemand anders al opmerkte) geestelijk minder lui van wordt, heb veel meer geduld met t muziek maken verder is een groot plus punt dat mn muziek langer nieuw blijft klinken in mn oren.. Vooral met het uitmixen en eq helpt het om van te voren eerst goed stoned te zijn.
Je hoort dingen dan weer veel beter.. opzich lijkt me dit ook erg logisch aangezien je van blowen vergeet achtig wordt.. als je goed door blijft blowen lijkt het elke keer alsof je de track nog maar 2 keer gehoord heb

Alcohol doet trouwens weinig met me op creatief gebied.. en andere drugs ook, al is het wel vet om muziek te mixen met pillen, speed of coke op..
wat dat betreft kan ik geen beter gevoel voor ritme krijgen dan wanneer ik nuchter zou zijn..

Conclusie: drugs en muziek gaan goed samen, maar dat was algemeen bekend :dj: :biertje:

Met wat acid lukt het mij altijd heel goed :D

Met wat acid lukt het mij altijd heel goed :D

Hey heb jij je forum naam veranderd? t was toch Klausito ofzo?
meen dat ik dat plaatje herken bij een andere naam :)

Hey heb jij je forum naam veranderd? t was toch Klausito ofzo?
meen dat ik dat plaatje herken bij een andere naam :)
:engel:

Laatst gewijzigd:
Ik kan beslist een aantal dingen veel beter met de hulp van alcohol, zo ook een aantal mensen die ik vroeger gekend heb.

Ik kan veel beter steunen en kreunen, vooral de dag erna,
ik kots beslist beter dan in nuchtere toestand,
ik bevuil m'n kleren optimaal, zowel van binnen als van buiten,
ik sla anderen veel sneller en harder, iets waar ik in nuchtere toestand nooit aan toe kom en je wilt toch ook wel eens wat,
ik ben beslist mijn portemonaie kwijt en de volgende dag kan ik de barman checken op zijn eerlijkheid,
ik raak veel zaken kwijt, zoals fietsen, schoenen en mijn vrouw, want dat is toch maar overtollig belast en
ik heb me toch een flinke dosis zelfmedelijden...

Ik heb helaas teveel mensen zien ondergaan, letterlijk.

Tja, ik moet me wel aansluiten bij Wout dat alcohol en muziekmaken niet samengaan. Ik kan um aardig raken, maar naarmate de jaren verstreken werd het steeds vaker alcohol en steeds minder tracks. Uiteindelijk ben ik maar helemaal gestopt met drinken. En dat bevalt eigenlijk prima :)

Blowen doe ik wel nog steeds af en toe. En hoewel je er idd. wat vergeetachtig enzo van wordt, merk ik wel dat ik rustiger en ook meer gefocused in de studio bezig ben. (Zo van: er helemaal "in" zitten.) Dat was met drank op wel anders: ongeinspireerd en ongeconcentreerd. Blowen en muziekmaken ervaar ik meer zoals resonance beschrijft... Scherper gehoor (wordt gevoeliger van THC) en meer geduld. Van alcohol word ik alleen maar juist ongeduldig.

Wanneer je nuchter met een stuk bezig bent, en je moet een stuk steeds over en over terugspoelen om het te bewerken dan heb je er al snel genoeg van.
(tenminste ik)

Onder invloed van klinkt het gewoon iedere keer weer mooi zonder dat je er genoeg van krijgt.

Alleen wanneer je het dan de volgende dag nuchter beluisterd denk je: "Wat vond ik hier nu zo mooi aan" :peukie:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back