Delta 1010LT volume regelaar is doet t niet.

Milano

Stamgast
Hey jongens,

Sinds een uurtje geleden doet mijn Volume regelaar het niet bij Externe apparaat.

Externe is aangesloten op poort 3/4 (IN) gisteren kon ik gewoon wat muziek draaien en vervolgens de volume regelen via de mixer van de geluidskaart bedienen, nu kan het alleen via het extere device.

Dit vind ik echt raar heb gezocht maar vind er niets over nergens.

Kan iemand mij helpen please. Alles is goed geinstalleerd heb geen settings oid gewijzigd. Ik heb wel een externe huis versterker aangesloten gisteren die ik vandaag ontkoppelt heb.

Edit: Ik heb net de algehele MASTER volume op MUTE geklikt en die mofo reageert nergens op. Muziek komt gewoon uit de monitoren terwijl die duidelijk op OFF (MUTE) staat!

Graag enige reactie(s)
M

Lijkt me een gevalletje driver opnieuw installeren. Er is sinds eind december een nieuwe driver uit voor de delta1010, ik weet niet of je die al hebt, anders is dit een mooi moment.

Of wordt het geluid misschien door een of andere Windows driver aangestuurd ipv m-audio?

Lijkt me een gevalletje driver opnieuw installeren. Er is sinds eind december een nieuwe driver uit voor de delta1010, ik weet niet of je die al hebt, anders is dit een mooi moment.

Of wordt het geluid misschien door een of andere Windows driver aangestuurd ipv m-audio?

Ik heb net een update gedownload voor Delta 1010LT het is echt een bagger update ze hebben de hele mixer met alle featrures vervangen met een simpele flut .exe file.....

Wat de nieuwe niet heeft en de originele wel:

-S/PDIF uitgebreide kanaaloverzicht met apparte kanalen eronder
-S/PDIF advanced settings
-Hardware Settings -> hier kun je selecteren welke samplerate je wilt hebben dit van 8.000 tot 96.000
-Speaker frequencies response -> Front, Center, Surround Rear

En nog veel en veel meer.....

Ik heb na de update mijn oude cd meteen erin gegooit om terug te gaan naar de orginele status van de mixer....

Ik denk ook dat het door een ander driver wordt aangestuurd....op één of ander manier....
Wat het tegendeel weer bewijst is het feit dat ik kanaal 3/4 in de geluidskaart mixer moet selecteren anders komt er helemaal geen geluid uit. Mijn geluidskaart heeft toch een bepaalde controle erover....

Waar het geluid dus niet op reageert is Volume en Master mute...Bij het selecteren van de laatste zou je kunnen denken dat alles wordt stil geggooid maar je kunt muten wat je wilt het geluid blijft doorstromen.

Dus jouw conclusie heeft zeker een kern van waarheid.

Hoe en waar ik moet zijn om dit verhelpen(als dit het is), dat weet ik niet...

Hey,

Ik zal meteen die link effe checken. :)

Thanks voor het meedenken kerel. :okdan:

M

Back