Met iemand samenwerken discussie

om maar even op je punt in te haken. Ik denk dat er niets mis is om in de muziek iemand te vinden voor een samenwerking op wat voor niveau dan ook. Ik hoor veel echte professionals in de muziek roepen dat je beter met iemand moet optrekken die veel verder is dan jij. Hij/zij zal je automatisch meetrekken en zo je eigen niveau hoger krijgen.

Zo ken ik ook nog het verhaal dat je beter de slechtste in de band kan blijven. Als je de beste bent in de groep kan je beter vertrekken en ergens anders de slechtste worden.

Wat producers betreft, ik denk dat synergie het belangrijkste is. Elkaar aanvullen, motiveren en inspireren en daarbij vooral op dezelfde lijn zitten maar wel iedereen zijn eigen invalshoek.
Met iemand samenwerken om daarna maar de eer op te strijken komt ook voor en als je het om die reden doet kan je idd beter gewoon oprotten en zelf eens wat gaan doen. Wat dat betreft kan ik je wel gelijk geven. Maar feitelijk slaat het gros van wat je zegt nergens op...

En als ik idd een en ander zo hoor kan ik roel wel gelijk geven. Vooral de komende 5 jaar in je eentje aanmodderen. Lekkere spiegel erbij (ikea heeft hele leuke en niet duur ook !) en daarna maar eens verder kijken...

Sowieso, je perfecte muzikale partner vinden is soms nog een hele opgave... Echt sterke duo's die elkaar perfect aanvullen in de grote orde zijn er niet zo heel veel denk ik...

Ik denk dat je neit als een dating site inderdaad iemand kunt vinden die je meteen ligt.

Ik denk wel dat als je bv tijd emt een eprsoon omgaat en je weet van elkaar hoe de persoon in elkaar zit en welke visies die heeft dat het met de juiste klik goed kan gaan.

Ik werk neit emt iemand samen, wel doe ik ervaringen utiwisselen en laat ik regelmatig arrangementen door iemand anders inspelen kortweg omdat ik erzelf geen tijd voor heb.. En dat werkt opzich fijn.

Heel af en toe doen we wel wat samen produceren, maar dat is alleen omdat we weten wat we aan elkaar hebben.

Ik denk dat je neit als een dating site inderdaad iemand kunt vinden die je meteen ligt.

Ik denk wel dat als je bv tijd emt een eprsoon omgaat en je weet van elkaar hoe de persoon in elkaar zit en welke visies die heeft dat het met de juiste klik goed kan gaan.

Ik werk neit emt iemand samen, wel doe ik ervaringen utiwisselen en laat ik regelmatig arrangementen door iemand anders inspelen kortweg omdat ik erzelf geen tijd voor heb.. En dat werkt opzich fijn.

Heel af en toe doen we wel wat samen produceren, maar dat is alleen omdat we weten wat we aan elkaar hebben.
Kan dit alleen vanuit een muzikanten-standpunt beoordelen en niet zozeer als producer (gewoon omdat ik me eigen ding ook min of meer zelf doe en alleen schrijven, spelen en maken met anderen doe) maar wat dat betreft heb je gelijk. Op den duur raak je vanzelf op elkaar ingespeeld en voel je elkaar aan. Maar dat is iets wat ook maar moet klikken. Het is eigenlijk net als met de relatie die je met je vrouwtje hebt, het past bij elkaar en daarom ben je bij elkaar.
Zo is dat muzikaal gezien ook.

Back