zo kan 't ook:
http://www.youtube.com/watch?v=isETL6R7x2w
waar staat dat Radiohead filmpje dan
Zie boven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zo kan 't ook:
http://www.youtube.com/watch?v=isETL6R7x2w
waar staat dat Radiohead filmpje dan
dicht in de buurt, maar das dus niet hetzelfde![]()

.Als je de decay nog wat lenger kan doen?
Ik vind het erg goed klinken, komt zeker goed in de buurt.
groet,
Maarten
ik ben tevreden met de 909 VST van D16, ik ga never nooit geen 1000€ uitgeven aan zo'n oude ruisbak als ik nagenoeg hetzelfde resultaat behalen kan met een VST.
En als de clap en snare niet zo vet klinken als een echte 909 dan stapel ik er wel een sampletje bij in of jaag er nog een extra effect overheen.
Al die oude meuk is zó overrated![]()

een 909 is kut!![]()
een 909 is kut!![]()
een 909 is kut!![]()
een 909 is kut!![]()
een 909 is kut!![]()
een 909 is kut!![]()
een 909 is kut!![]()
een 909 is kut!![]()

Het is gewoon die smile op je face elke keer als je de studio binnenloopt en hij knipoogt naar je.![]()

ik heb er een.![]()
ik heb er een.![]()
ik heb er een.![]()
ik heb er een.![]()
ik heb er een.![]()
ik ben tevreden met de 909 VST van D16, ik ga never nooit geen 1000€ uitgeven aan zo'n oude ruisbak als ik nagenoeg hetzelfde resultaat behalen kan met een VST.
En als de clap en snare niet zo vet klinken als een echte 909 dan stapel ik er wel een sampletje bij in of jaag er nog een extra effect overheen.
Al die oude meuk is zó overrated![]()
ik heb (dankzij n mazzle) ook een echte TR-909 in mn huis enne .. geloof mij maar dat er niks klinkt als een 909! vooral die bassdrum..die heeft zulke rare frequenties. ik heb zelf bijna elke drumdoos geprobeert/gehad omdat ik een 909 niet kon betalen maar ik kon nergens echt die heftige diepe kick uit krijgen! de hats enz. zijn redelijk vervangbaar, zijn ook samples in de 909 duss...maar die kick...pffffffffff dat blijft toch DE basis voor het echte bonk en stampwerk!!
). Komt uit Turks Fruit. Ik herkende het glasgerinkel toen er wat door het raam ging (weet niet exact meer op welk punt dit is). Heb dat gerinkel ook nog in een andere track ooit ergens gehoord.Dat glasgerinkel is een sample (JOH!). Komt uit Turks Fruit. Ik herkende het glasgerinkel toen er wat door het raam ging (weet niet exact meer op welk punt dit is). Heb dat gerinkel ook nog in een andere track ooit ergens gehoord.
de relatie tussen de tr-909 en die andere boxes is net zoiets als het verschil tussen coca cola en pepsi.
't is voor mij gewoon een kwestie van smaak. Alleen een tr909 klinkt het zelfde als een tr909, de rest zijn gewoon subtiele variaties, zoals de drumazon die zelfs sterkere modulatie features heeft.