Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Liefste brz,
1/ Ik heb nergens gesteld dat ik een klant uitlach omdat ik hem een goedgelovige Thomas noem.
Dat is jou verkeerde interpretatie.
Uitgelachen ? Integendeel zelfs.
Ik heb steeds beoogd mensen aan te tonen dat een 909 vervangbaar is.
Diegenen die hardleers waren heb ik dan wel een originele 909 bezorgd die hier amper te vinden was.
2/ Ik weet heel goed wat ik schrijf en blijkbaar maakt dat ook overbodige reacties los van mensen zoals jij die - zo blijkt nu - niet eens in staat zijn om in een deftige stelling aan te tonen waarom een 909 al dan niet vervangbaar is,
en mij omdat je geen verhaal kan halen niets beter meer kan vinden dan mij voor loser uit te maken. Echt niveau.
Ik verwijs je dan ook graag door naar www. gefrustreerdemensen.com
3/ Dus graag ontopic blijven nu.
....in een deftige taal en door feiten onderbouwde stelling
aan te tonen waarom een 909 al dan niet vervangbaar is.
Een kale 909, dus zonder FX, klinkt vrijwel hetzelfde als een drumazon 909, etc. Maar zodra je gaat oversturen klinkt het toch anders. Daarom is de echte 909 wat mij betreft niet vervangbaar.
Eigenlijk is het heel eenvoudig.
Er van uitgaande dat een 909 onvervangbaar is en eigenlijk een basis ingrediënt of tool is voor een bepaalde stijl muziek ,
kan je dan stellen dat je bijvoorbeeld geen 'house' kan maken zonder een originele 909 ?
hm, ik vind dit een verkeerde manier van redeneren ..
...en 't is juist uit de ervaring 'komt in de buurt maar is het niet' dat ik weet dat voor mij de 909 onvervangbaar is.
moch je dat uitgemolken zenuwgeluid al willen gebruiken nutuulkde xoxbox klinkt zelfs beter...

Over welke heb je het?uit een software emulatie van een 909
Voor de ongelovige, luister eens 10 minuten alleen naar de kick uit een software emulatie van een 909 en 10 minuten naar een kick uit een 909 die loopt.
Dan praten we weer verder, of je gehoor is slecht.
Goed Seiko, ik heb begrip voor je mening maar dan stel ik je de volgende vraag.
Je stuurt je 909 ongetwijfeld via een AD convertor naar een computer om opnames te maken.
Die opname is een digitale representatie van het orgineel.
Waar zit nu het verschil met gesampelde sounds ??
En van de stelling uitgaande 'komt in de buurt maar is het net niet' hoe spring je daar dan mee om voor het uiteindelijke resultaat in een track ?
Nee joh, een doorsnee luisteraar weet niet eens wat een 909 is !! Laat staan dat hij het verschil hoort tussen een orginele of alternatieven...
.
Over welke heb je het?
Want ze zijn niet allemaal hetzelfde.
Je stuurt je 909 ongetwijfeld via een AD convertor naar een computer om opnames te maken.
Die opname is een digitale representatie van het orgineel.
Waar zit nu het verschil met gesampelde sounds ??
.
Dan is er iets mis met jouw oren.Maakt niet uit welke software emulatie
Dan is er iets mis met jouw oren.
Ik weet het.Je hebt helemaal gelijk.
!