Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb er zelf ook 1 gehad 16-kanaals venice m'n eerste tafel alleen omdat ik in 't verleden in 013 op Midas mixte dat was echt een verademing.
Ik zeg niet dat ze ongeschikt zijn voor thuis alleen ze zijn duur je kunt voor dat geld ook een redelijke goede studio-tafel kopen met meer routing-mogelijkheden.
Venice is inderdaad een leuke tafel, maar absoluut geen high-end, je mag het niet vergelijken met bijv. de heritage en de xl 4.
Midas heeft nog wel eens rare routingen bij de goedkope series, zo heb je bij een stereokanaal geen insertie, behalve als je maar 1 kanaal gebruikt (volg je me nog) , dan wordt het andere kanaal de insertie.... Dit soort dingen dus.
Eq's klinken prima, maar ik vind het niet een 'warme' tafel .
Trouwens wel veel beter dan een lx7 !

VCA's zeker voor de handigheid. Maakt het mixen gewoon prettiger en daardoor soms beter. Dat VCA's slechter zouden klinken heb ik wel eens horen vertellen maar nog niet echt gehoord. Iig niet op onze XL3 of op een Heritage en eigenlijk ook niet op onze MH's
De Soundcraft MH tafels hebben gewoon een idioot goede prijs/kwalitieit verhouding. Nee, t is geen Heritage of XL en ook geen series 5 of PM5000, maar als je voor rond de 15.000 een 40 kanaals tafel met vca's kan kopen die heel behoorlijk klinkt, prettige eq's heeft, en redelijk solide gebouwd is (itt tot A&H ML serie) dan is dat fijn, zal ik maar zeggen.