ik heb die toestellen niet, maar wel een MKS-50 + PG-300, daar werkt het als volgt:
midikeyboard -> pg-300 in -> pg-300 programmer out -> mks-50
de input van de pg-300 wordt dus naar de output gekopieerd zonder dat dit expliciet vermeld is.
maybe dat je wel moet 1 en ander instellen qua midi kanaal,
en maybe dat pg10 en pg300 niet te vergelijken zijn.;
Ik moet er wel bij zeggen, dat ik de PG-10 er alleen tussen zet als ik geluiden ga maken. Soms heb ik namelijk het idee dat het niet geheel soepel speelt (af en toe vertragingen / latency) als de programmer er tussenin zit. Kan ook zijn dat ik iets verkeerd doe natuurlijk
Het aansluiten is echter zo gedaan dus ik zie dat zelf niet als een probleem. De programmer maakt je D-110 echt 4 x meer synth
Belangrijk: vergeet niet om "partial select 1" ingedrukt te houden als je de PG-10 aanzet; dan is hij ingesteld voor de D-110!
Handleiding had ik niet bij de hand waarschijnlijk laten liggen in doos , en ik kon de D110 handleiding niet vinden op het net, staat niet meer in die Roland manual lijst? (of ik keek op de verkeerde lijst)
Ha,hier zijn de bezitters van een PG-10 :-)
Zoek er momenteel ééntje voor te gebruiken met een GR-50.
Maar tja,waarschijnlijk is de kans heel klein dat er hier iemand zijn
exemplaar verkoopt ;-)
Smackos,op site Roland US kan je hem downloaden hoor,
via de Backstage,heb hem effe vlug gedownload,t'is bijna 4 mb
weet niet hoe ik hem kan leveren aan jou moest je geen backstage
toegang hebben,anders kan je het natuurlijk zelf ;-)
Ik denk dat je het beste gewoon een D10/D110 met PG10 kan zoeken dan is de kans groter dat je er eentje kan kopen (en waarschijnlijk net zo duur als een PG10 los)
Smackos,op site Roland US kan je hem downloaden hoor,
via de Backstage,heb hem effe vlug gedownload,t'is bijna 4 mb
weet niet hoe ik hem kan leveren aan jou moest je geen backstage
toegang hebben,anders kan je het natuurlijk zelf ;-)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.