Je laatste 3 aankopen??

Arturia Pigments; De laatste soft-synth op mn verlanglijstje.
Push 3 stand-alone (!)
Oxford Inflator; de laatste FX plugin op mn verlanglijstje (is weer in de aanbieding momenteel)

uniek moment - m'n VST/software verlanglijstje is voor het eerst, sinds de muziek hobby begon, leeg!

- Ibanez Bi-Chorus
- 2x Doepfer exp vca's
- 3x 12 bit dacs voor midibox, mooie kabel en connectoren voor lang midi kabels te maken. Veel onderdelen ....

Neumann KH750 D
Setje XLRs
Isolerende bodemplaat van Devine voor de subwoofer
SSL X-Limit

- meer caps
- xlr's en jacks voor 8 oiutpouts van de TX816 naar de MV802 mixert
- Roland JX305 Oled display

Neumann KH750 D
Pfft wat een bak laag man, egt niet normaal. Ik snap nu waarom anderen zon enorme sub hadden als ze mijn tracks afspeelden :D
Ik heb mijn master eq nu bijna flat kunne instellen. Nice.

Gefeliciteerd! Genieten he!

Ik zat ook naar de Neumann KH750 D te kijken maar ben toch voor Adam sub 10 mk2 gegaan ivm simpeler design en prijs. Werkt het prettig die dsp?

Ik ga nooit meer terug naar sub-loos

Ja al kan je achterop ook gewoon een hoop instellen. Ik had al een setje KH120s. Maar die rollen af op 50hz voor de mk1 (die ik heb) en 40hz voor de mk2
Precies de freq die je wilt boosten voor je 808/909 kicks. En dus eigenlijk de rolloff probeert te compenseren.

Met de Quest 3 is augmented of mixed reality enorm verbeterd, dus maar eens een paar muziek apps aangeschaft:

- PianoVision
- Patchworld
- Virtuoso (nu met Ableton Link)

Zowel Patchworld als Virtuoso kunnen met Ableton Live connecteren, dus dat biedt mogelijkheden!

Ja al kan je achterop ook gewoon een hoop instellen. Ik had al een setje KH120s. Maar die rollen af op 50hz voor de mk1 (die ik heb) en 40hz voor de mk2
Precies de freq die je wilt boosten voor je 808/909 kicks. En dus eigenlijk de rolloff probeert te compenseren.
Bij mij werd geadviseerd op 72hz over te schakelen

Ik bestel weleens extra dingen om aan gratis verzending te komen. Maar extra dingen bestellen om in deze draad te mogen posten weiger ik :P

- Erica Synths Syntrx II

Die telt wel voor 3 toch?
ziet er wel vet uit dat ding, kan je zo mee naar de bossen rondom pripyat om 'signalen' op te vangen

Ik heb die oude Abyss, stond al heel lang op m'n lijst maar kon em nooit vinden.
( Behalve voor een veel te hoge prijs )
Nog een modular case en een vintage mutable module.

Back