Je laatste 3 aankopen??

Er stonden er net 3 allemaal gereserveerd.
Toen ik zocht stonden er altijd wel rond de 4 te koop. 110 120 euries.

@bikkel Tja wellicht niets voor je.
Maakt niet uit toch?

Ik vind het extreem capabele bakkies met veel sweetspot en een enorm sound pallet.
Ben volgens mij tot nu als enige positief over dat ding.
Heb er wel het nodige sounddesign en ontdekkings werk ingestopt.

Maar goed voor 120 euro een kleine patchable pre normaled semi modular is toch leuk?

@Nap en @vinnieq moet hem nog aan de tand voelen.

2e Yamaha mv802 mixer. @marcuuu ben nu voorzien. Iig bedankt.

Midipal
Syntrx MK1
Plaat met 50 locked grooves.
OLED voor de jx305
Flat cables voor tx816
Diy eurorack 2x tape interface voor tape echo, 2x low pass gate.

Een uurtje met de Volca Modular geklooid. Erg leuk ding, beetje priegelig voor mijn artrose handjes. Met mijn bananen Serge maak ik vergelijkbare geluiden. De Volca klikt wat rauwer (over de koptelefoon) en de zwieps lijken wat extremer. Fijn als je een beetje uitgekeken bent op het subtractieve 'East Coast' of als het wat teveel moeite kost om daar zulke gekkigheid uit te halen (want dat kan natuurlijk wel). De output klinkt dynamisch (krachtig), geen ruisbak, veel mogelijkheden (sequencer!) en dat allemaal op formaat van een klein sigarenkistje (als jullie dat wat zegt) of ansichtkaart (idem).

Een uurtje met de Volca Modular geklooid. Erg leuk ding, beetje priegelig voor mijn artrose handjes. Met mijn bananen Serge maak ik vergelijkbare geluiden. De Volca klikt wat rauwer (over de koptelefoon) en de zwieps lijken wat extremer. Fijn als je een beetje uitgekeken bent op het subtractieve 'East Coast' of als het wat teveel moeite kost om daar zulke gekkigheid uit te halen (want dat kan natuurlijk wel). De output klinkt dynamisch (krachtig), geen ruisbak, veel mogelijkheden (sequencer!) en dat allemaal op formaat van een klein sigarenkistje (als jullie dat wat zegt) of ansichtkaart (idem).
Misshien ook leuk om de TAIGa van Pittsburg te bekijken.

Stond er laatst 1 op MP voor 550,- beetje spijt dat ik niet gekocht heb (dacht dat ie veel tuning onderhoudt nodig had)

Cool dat je een Serge systeem hebt.
Ik heb wat sounds met 1 volca modular icm met een midi controllerd draaitafel die een tape recorder aanstuurd.
Dus volca modular met tape VCO.
Zou het eens dumpen hier ergens. klinkt erg lekker al zeg ik het zelf :)
Heb op de volca knoppen ook ronde rubbers op de knoppen zitten wat een hele verbertering.
Beter dan de thonk knoppen.
Heb een rubbere slang besteld om meer vn dat soort knoppen te maken.

Misshien ook leuk om de TAIGa van Pittsburg te bekijken.

Stond er laatst 1 op MP voor 550,- beetje spijt dat ik niet gekocht heb (dacht dat ie veel tuning onderhoudt nodig had)
Ja, die Taiga heb ik ook wel eens vanaf gescherm bekeken. Mooie specificaties. Niet te duur voor 550! Maar ja, te groot voor er bij. Dan is een Volca toch aantrekkelijker. En ik heb oo de Kilpatrick Phenol. Iets conventioneler maar dankzij de bananenlayout ook snel tot maffe modulaties te komen.

Ja, die Taiga heb ik ook wel eens vanaf gescherm bekeken. Mooie specificaties. Niet te duur voor 550! Maar ja, te groot voor er bij. Dan is een Volca toch aantrekkelijker. En ik heb oo de Kilpatrick Phenol. Iets conventioneler maar dankzij de bananenlayout ook snel tot maffe modulaties te komen
De Taiga is ook priegelig hoor. Heb er ooit mee gespeeld bij Schneidersladen en vond het niks, voornamelijk door de naar mijn bescheiden mening te veel en te kleine knopjes bij elkaar.

Eurorack
- Rides In The Storm, XXM 2x4ch/1x8ch mixer module
- Retro Mechanical Labs, Guitar Pedal Interface, zodat ik al mijn 3 distortion pedalen tegelijk voor 3 verschillende patches kan gebruiken
- set van 5 korte Hosa hopscotch patch kabels

Cool dat je een Serge systeem hebt.
Ik heb wat sounds met 1 volca modular icm met een midi controllerd draaitafel die een tape recorder aanstuurd.
Dus volca modular met tape VCO.
Zou het eens dumpen hier ergens. klinkt erg lekker al zeg ik het zelf :)
Heb op de volca knoppen ook ronde rubbers op de knoppen zitten wat een hele verbertering.
Beter dan de thonk knoppen.
Heb een rubbere slang besteld om meer vn dat soort knoppen te maken.
Graag, ik laat me graag overtuigen met een goede demo

Paar harde synths
Paar softe synths
Paar softe effecten

Het gaat er hier redelijk soft aan toe eigenlijk best wel.

AKG Lyra USB mic.. Dankzij 'n tip van @Analogic bij Thomann voor weinig..
Ook bij Thomann voor weinig:
Boss Gigcaster 5: Mixer met mega veel fx!! Gaat hopelijk mijn TC gitaar/sax effect apparaat en Behringer Flow mixer vervangen..
Boss GA-FC EX: Footcontroller om de effecten op de Boss mixer te selecteren

Ook nog een Roland XP80.. Lijkt een JV1080 en workstation ineen.. was huisdiervrij.. nu niet meer.. :D

Thomann universal power supply 3-12V 600 mA

Thomann clip on gitaartuner ( kan de vorige 5 nergens vinden, die dingen groeien pootjes)

AKG Lyra mic. Om aan gratis verzending te komen 😇

Thomann universal power supply 3-12V 600 mA

Thomann clip on gitaartuner ( kan de vorige 5 nergens vinden, die dingen groeien pootjes)

AKG Lyra mic. Om aan gratis verzending te komen 😇
Haha.. ook die AKG gekocht :mega: Ben heel benieuwd naar opnames van je.. :)

Ik heb nog een akoestische gitaar, kazoo, mondharmonica en wat van die shakers in eivorm die eventueel anaal in te brengen zijn als het echt unplugged moet zijn. Niet dat dat ergens naar klinkt verder, maar we kunnen in elk geval LOS.
Goeie ‘het klinkt alsof het bij de buren is’ reverb.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Back