Je laatste 3 aankopen??

Had/heb je ook niet 1 á 2 Grey Meanies?
1 Gray Meanie en een Blue Marvin idd, toen weggedaan om een andere aankoop te bekostigen, nu 2 Blue Marvins terug gekocht voor meer dan 100 euro minder per stuk als wat ik voor die 2 andere gekregen heb. Ik vind het wel mooi zo. :D

Ah, vroeg me al af waarom je ze weg had gedaan en nu weer gehaald.. 😌

Have fun iig!!

Audiority VertiVerb VRS23
DiscoDSP Corona
GForce Dust-O-Tron expansion
Plugmon Acid theme voor u-He Ace

De Black Friday schade van dit jaar:

- Shaperbox 3 Reverb shaper
- Arturia FX Collection V4
- Erica Synths Pērkons
Je bent wel een heel dikke studio aan 't bouwen daar zeg.. 8~

Een Perkons lust ik ook wel, maar ik ga me maar even wat in houden denk ik, het wordt te gek zo.

Even mijn lijstje bijwerken van deze week.

2x Blue Marvin
U-HE Diva
U-HE Repro 1
U-HE Colour Copy
Shaperbox 3
Erica Syntrx

Weet niet hoor, ik zit allemaal kleine kastjes te kopen, 2k aan drumlogue's... terwijl de rest gewoon 1 dikke syntrx koopt.. :stupid

Klinkt ie wel goed zonder FX ;)

Wat heb je 3 a 4 drumlogues gekocht?
De Syntrx (I of II) heeft onboard fx. We zullen zien.
Ja zouden met groep gaan coderen voor de SDK maar is te ingewikkeld en niemand wilde meer mee doen..
Heb ook www.drumlogued.com om daar dan alles op te gooien.. niet om geld te verdienen maar voor fun.

Ah ok.
Is wel een leuke bak maar niet 4 leuk.
De SDK is C en is niet voor beginners lijkt me.
Hoewel een voorbeeld compilen moet wel te doen zijn.
Kan je er niet beter een paar te koop zetten of terug sturen?

Wat ik wel vaag vind is: program change messages for the matrix control.

Dit heb ik op de Erika Synth site (SYNTRX) en bv hier gelezen

MIDI that accepts CV, Gate, Modulation wheel messages and program change messages for the matrix control. The SYNTRX comes in aluminium enclosure with ash tree side panels.

We believe, it will inspire users to explore the space and travel to previously undiscovered audible realms.

@flyweight
Nou ik had er eerst gewoon 1 gekocht en toen werd ik super enthousiast van de nieuwe sdk engine (en andere mogelijkheden) die vele male sterker is dan de andere logue's.
Vandaar dat ze ook niet compatible zijn en vrijwel van de ground up ontwikkeld moeten worden. Vrienden kwamen langs en we werden enthousiast toen gingen we het later uitzoeken..
Decompilen / dockers / githup.. C/C++ Maar ja ik had al op de koop knop gedrukt voor nog 4 want het leek me ook wel vet om er twee voor live te hebben aangezien je dan 4 sample slots hebt en eigenlijk alles dubbel natuurlijk..

Denk dat het nu geen goede tijd is om te verkopen..

Ik heb er echt loads of fun mee en heb wel contact met een develloper (ivm bugs) en zal haar eens vragen of zij mij in een stappen plan kan uitleggen hoe ik misschien kan beginnen aan zo'n sdk. en dat c++ verhaal

Verder gebruik ik hem als Kick designer.. en heb ik in jaren niet zulke lekkere beats gemaakt.. mn laatste drumcomputer hiervoor was de RD-8 en heb bij bax veel geprobeerd maar ben nog lang niet klaar met de DL.

Voor iemand die echt bedacht had om 100% in de box te werken is het al weer helemaal uit de hand gelopen.. Die Syntrx, Ub-xa.. straks een ppg clone...analog solutions ik moet gewoon effe op de rem.

Laatst gewijzigd:
Als je veel lol hebt prima toch.

Ja die is dus ook niet compatible nog oude engine..
Maar thx :) ga nog wel keer induiken.

Back