Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nice, vintage goldKorg Mono/Poly
Roland CR-78
Yamaha CS01 MK1 (NOS in originele doos)

Hahahaha.. dit is prachtig. Ik heb met heel veel plezier je video bekeken. Ik krijg hier iedere keer een glimlach van op mijn gezicht... mooie lichtorgels! Pro-shit!wel gisteren 2 oogverblindende Lichtborgels binnengekregen.
Oe, kan ik me voorstellen. Ben al heel blij met m'n 1-VCO-VX90, maar deze heeft er twee! Drooolllll....Akai VX600 [Omdat deze FANTASTISCH is]
En 6 stemmig, en een veel complexere mod. Matrix. Ik heb overigens ook een VX90, mooi ding ook…Oe, kan ik me voorstellen. Ben al heel blij met m'n 1-VCO-VX90, maar deze heeft er twee! Drooolllll....
(Mocht je de VX600 ooit verkopen... let me know!)En 6 stemmig, en een veel complexere mod. Matrix. Ik heb overigens ook een VX90, mooi ding ook…
Komt er weldra een aankondiging wanneer je museum opent? Moet een geweldige collectie zijn, stilaan![]()
Wat beviel er niet aan de messenger?behringer 1004, 1050, 110 en nog wat spul
von haulshoven back on eurorack!
pracht mooi spul.
Had die moog messenger, vond ik maar niks, dus terug gestuurd, voor hetzelfde geld een behringer go bijna met vol modules.
Klavier speelde te zwaar en vond het geluid te dik. in de mix moest er van alles aan gebeuren. verder wel ok maar niet echt wat ik er van verwacht had. in 1980 had ik al een moog prodigy daarna volgden nog vele, sub 37 vond ik helemaal niks. grandmother en matriarch weer wel. kwestie van smaak natuurlijk.Wat beviel er niet aan de messenger?
behringer 1004, 1050, 110 en nog wat spul
von haulshoven back on eurorack!
pracht mooi spul.
Had die moog messenger, vond ik maar niks, dus terug gestuurd, voor hetzelfde geld een behringer go bijna met vol modules.