Je laatste 3 aankopen??

Heel vet die CS01.. Heel lang terug een gehad, en een CS5, dat was mijn eerste synthesizer.. echt superklein maar klonk héél vet voor het formaat. Mooie PWM zit erop ook.

Hier weinig gekocht om muziek mee te maken.. wel gisteren 2 oogverblindende Lichtborgels binnengekregen. Zitten verschillende lampen op, parren, moving heads, Stroboscoops, Laser, Derby's, alles connected.. plug 'n play... vanavond wat mee gespeeld (zie video..) ik krijg er altijd zoveel energie van.. :)

Verder vorige week maar weer eens een nieuwe laptop en afgelopen maand een Denon Prim4+, echt heel blij.. topding!!

Laatst gewijzigd:
MixWave VNE
SSL GateVerb
SSL PlateVerb

Roland SPV-355 guitar synth.

View recent photos.jpeg

Mooie beschrijving en toepassing.

Korg DDM-220 Percussion [omdat deze er zo prachtig uitziet :D]
Akai VX600 [Omdat deze FANTASTISCH is]
Roland TR-808 [Omdat ik toch echt niet zonder kan en deze zo extreem mint was dat ik hem niet kon negeren]

Mooie weekend!

behringer 1004, 1050, 110 en nog wat spul
von haulshoven back on eurorack!

pracht mooi spul.
Had die moog messenger, vond ik maar niks, dus terug gestuurd, voor hetzelfde geld een behringer go bijna met vol modules.

pracht mooi spul.
Had die moog messenger, vond ik maar niks, dus terug gestuurd, voor hetzelfde geld een behringer go bijna met vol modules.
Wat beviel er niet aan de messenger?

Wat beviel er niet aan de messenger?
Klavier speelde te zwaar en vond het geluid te dik. in de mix moest er van alles aan gebeuren. verder wel ok maar niet echt wat ik er van verwacht had. in 1980 had ik al een moog prodigy daarna volgden nog vele, sub 37 vond ik helemaal niks. grandmother en matriarch weer wel. kwestie van smaak natuurlijk.

pracht mooi spul.

Jammer van de messenger maar welkome back in the euro crack groep 😂

Nou, om de trilogie compleet te maken heb ik ook de Digitone II maar besteld. Wie had ooit nog kunnen denken dat ik nogmaals een Elektron fase zou doormaken.

Back