Je laatste 3 aankopen??

Helemaal zoals ik verwacht dus :)

Overigens leveren ze alleen stroom aan het echte geheugen, hè.:beard:

Blackrain krijgt altijd ietwat de kriebels als mensen aan energiedragers refereren als "geheugen"

ongeplande upgrade naar Studio One Pro 7, voor weinig,
en dan toch maar Hate van DAWsome (mooi maar ik heb al zoveel distortion),
VS2 van Imaginando,
uit het Black Friday budget, wegens niet boeiende deals.

Upgrade Synthmaster 3
Slate Digital Torch filter
LiquidSonics Seventh Heaven
LiquidSonics Lustrous Plates Surround

Net een RME 1620 dante besteld
m’n M32 Pro gaat in de verkoop. Ik zal de 1620 D gaan gebruiken als Dante Madi Bridge (en kwam DA’s te kort)

De SSL Nucleus 2 zal via Dante gemapped worden naar 2 Madi IO’s waardoor deze kanalen ook in Cubase beschikbaar komen.

Tevens zal dit m’n bantam patchbay gaan vervangen voor 8 DA <> AD inserts (external FX in cubase) waardoor outboard weer drag & drop wordt.
Dus wanneer nog op zoek naar een professionele DB25 bantam 48 kanaals patchbay, of high end 32 kanaals AD converter, PB me maar!

Net een RME 1620 dante besteld
m’n M32 Pro gaat in de verkoop. Ik zal de 1620 D gaan gebruiken als Dante Madi Bridge (en kwam DA’s te kort)

De SSL Nucleus 2 zal via Dante gemapped worden naar 2 Madi IO’s waardoor deze kanalen ook in Cubase beschikbaar komen.

Tevens zal dit m’n bantam patchbay gaan vervangen voor 8 DA <> AD inserts (external FX in cubase) waardoor outboard weer drag & drop wordt.
Dus wanneer nog op zoek naar een professionele DB25 bantam 48 kanaals patchbay, of high end 32 kanaals AD converter, PB me maar!
@NorthernLightX zoek jij nog patchbay?

Ja dat speelt nog wel door het hoofd, maar heb recent ook een rekensom gemaakt dat het met DB25 kabels wel een dure grap kan worden, dus had eigenlijk besloten om het met 6,3mm jack op te gaan lossen. Ik PB @Eclectic wel even :okdan:

Back