funzel
Gebruiker'
Hallo beste mensen,
Ik wil mezelf een drumcomputer kopen tussen de 500-1000 euries. Omdat ik eens lekker wil spelen met hardware knopjes etc.
Het probleem is dat meeste drumcomputers (mc reeks, korg electribes) als master worden gebruikt.(als ik het goed heb)
Ik moet dus een apparaatje hebben met effecten erin (bijv. korg electribe)
Het liefst heb ik er ook outputs bij voor elke sound in het apparaat, zodat ik deze in m'n software op elk een mixer channel kan zetten.(te veel gevraagd
?)
Ik ben een beetje verdwaalt in wat ik nou precies wil en kan kopen.
Graag advies over welke grooveboxen het handigs werken met software als aansturing. Het liefst vul ik m'n pattern's in zoals op een drumVST en begin dan te tweaken
.
Misschien dat ik het beter kan laten hangen en met software verder gaan omdat dit makkelijk, uitgebreiden, goedkoper en minder hardware is
?
alvast bedankt voor eventueel advies
Ik wil mezelf een drumcomputer kopen tussen de 500-1000 euries. Omdat ik eens lekker wil spelen met hardware knopjes etc.
Het probleem is dat meeste drumcomputers (mc reeks, korg electribes) als master worden gebruikt.(als ik het goed heb)
Ik moet dus een apparaatje hebben met effecten erin (bijv. korg electribe)
Het liefst heb ik er ook outputs bij voor elke sound in het apparaat, zodat ik deze in m'n software op elk een mixer channel kan zetten.(te veel gevraagd
?)Ik ben een beetje verdwaalt in wat ik nou precies wil en kan kopen.
Graag advies over welke grooveboxen het handigs werken met software als aansturing. Het liefst vul ik m'n pattern's in zoals op een drumVST en begin dan te tweaken
.Misschien dat ik het beter kan laten hangen en met software verder gaan omdat dit makkelijk, uitgebreiden, goedkoper en minder hardware is
?alvast bedankt voor eventueel advies