Windows fok-up na installeren van True Strike 2

Special K

Stamgast
Hello,

Gisterenavond heb ik de sample library true strike 2 geinstalleerd op mijn computer en daarna is het volledig mis gegaan met mijn windows installatie. Ik vermoed zelf dat het niks met elkaar te maken heeft, maar ik meld het er toch even bij.

Sinds gisterenavond kan windows mijn dvd spelers niet meer vinden. Althans hij geeft aan dat de driver kapot is en dat ik die opnieuw moet installeren. Aangezien dit standaard windows drivers zijn kan ik alleen de dvd spelers verwijderen uit het apparatenbeheer en dan opnieuw opstarten. Windows lijkt ze dan te vinden maar geeft vervolgens een code 39 fout melding en installeert de drivers niet opnieuw. Ik heb de registry hack geprobeerd waarmee je de buffers weg gooit, maar ook dit werkt niet.

En nog veel erger, mn geluidskaart wordt ook niet meer herkend. Ik heb een RME fireface 400 die is aangesloten op een firewire aansluiting van het moederboard. Als ik de geluidskaart aan een andere pc hang wordt hij wel gevonden, dus de kaart is waarschijnlijk niet stuk. Maar ik vermoed dat de firewire driver ook kapot is gegaan. Alhoewel ik niet kan bedenken hoe dat heeft kunnen gebeuren.

Heeft iemand suggesties??

In veilige modus opstarten, desnoods met internet toegang...
en alles wat je voor de fouten hebt geinstalleerd, deinstalleren, programma's drivers enz enz
Of je moet toevallig nog in je "last known good" kunnen komen, maar dat betwijvel ik...

dus veilige modus is je best keus denk ik...

Back