TB-303 met stuiterende knoppen

Echt Castricum ligt bijna 40 km ofzo van A'dam...ga dat maar s fietsen....dat is verder dan Utrecht van Amsterdam ligt....

40 km.. die fiets ik binnen 1,5 uur... das toch nix... maar ik kom zelf uit Noord Limburg en dan is castricum relatief in de buurt van adam

Ongelofelijk zeg dat er nog zo veel domme mensen rondlopen die het perfecte Senso-webbestelsysteem nu nog niet begrijpen en hij nu nog grotere waarschuwingsmeldingen voor domkoppen neer heeft moeten zetten. Wat heeft die man het toch zwaar met zulke domme mensen als klanten :r

Het is toch hardstikke logisch dat hij eerst zijn boeltje moet wegen nadat je besteld hebt, en dat je daarna pas een prijs te horen krijgt? Waarna je pas gaat betalen, nog een bevestiging krijgt, en daarna pas verzonden wordt? Gaat toch overal zo?:doei:

Waar heb jij het nou over? Die knopjes worden toch helemaal niet gewogen, de prijs staat erbij...

Sjongejonge.. wordt hier weer een serieus topic vervuild met misplaatste humor :(

who cares.. zo kan je nog es lachen..

trouwens.. dat gezever van die 303 knoppen komt hier om de paar maand voorbij..
dat komt pas mijn strot uit..

als je zuur bent, gebruik de zoekfunctie
zoniet, gebruik hem ook!

en ja ik ben mezelf bewust dat deze topic al een jaar oud is..
en trouwens, dat gedoe van die Castricum is ook al bezig sinds pagina 1.. gebruik de PM functie :)

who cares.. zo kan je nog es lachen..

trouwens.. dat gezever van die 303 knoppen komt hier om de paar maand voorbij..
dat komt pas mijn strot uit..
Je bent toch niet verplicht om het te lezen.

Anyway, ik weet nu genoeg, rest gaat idd via PM.
Thx allemaal.
:slotje:

ow lekker slim van je
maybe eens een lesje volgen over "hoe werkt een forum" :r

evenals jij dus ook niet verplicht bent om je te ergeren aan mensen die een beetje fun maken op zondag
en zeker niet verplicht bent om er zuur op te reageren

nou was ik laatst in de provincie antwerpen.. Daar heb je Reet, een deel van Kontich als mijn geografie kennis klopt :okdan:

:okdan::okdan::okdan:

ow lekker slim van je
maybe eens een lesje volgen over "hoe werkt een forum" :r

evenals jij dus ook niet verplicht bent om je te ergeren aan mensen die een beetje fun maken op zondag
en zeker niet verplicht bent om er zuur op te reageren

nou was ik laatst in de provincie antwerpen.. Daar heb je Reet, een deel van Kontich als mijn geografie kennis klopt :okdan:

:okdan::okdan::okdan:

Aah.. zo kan ik de zaak weer relativeren :D :okdan::okdan::okdan:

Ey maar je lult nu al een maand over je kapotte knop ;) hoog tijd dat ie gefixt wordt en je weer kan drienuldrieën ;)

-C-

Ey maar je lult nu al een maand over je kapotte knop ;) hoog tijd dat ie gefixt wordt en je weer kan drienuldrieën ;)

-C-
Een jaar bedoel je maar je hebt gelijk, nu ga ik er echt werk van maken. Kon zo ook wel 303en hoor, kreeg alleen melodieën die ik niet (helemaal) wilde. Vandaar de titel van mijn nieuwe track: "unwanted melodies" :D

Dat is toch standaard 6,20 tot 10KG... moet je erg veel knopjes bestellen wil je boven die 10KG uitkomen..

Dat is toch standaard 6,20 tot 10KG... moet je erg veel knopjes bestellen wil je boven die 10KG uitkomen..

Nee.... als het in een envelope kan dan sturen dit soort bedrijven het liever in een envelope naar je toe om kosten voor JOU te besparen... en daarbij kan het dan zo in de brievenbus.:okdan:
Dick Best doet dit ook, Voti, Newtone, Baco etcetc.... zo zit de zelfbouw wereld in elkaar.:halleluja

Een complete nieuwe webshop hebben met een compleet op maatwerk gebaseerd ordersysteem voor minder dan 400 ("want ik ken een paar jongens die het voor dat bedrag doen") hoort waarschijnlijk ook onder die fantastische kostenbesparing. In plaats van een beetje transparant bestelsysteem te nemen krijg je eerst een paar sacherijnige knoppen te zien of je het al snapt of dat je eerst nog wat moet lezen voordat je naar de shop 'mag'.

"[FONT=Verdana,Arial,Times New I2]no time will be wasted answering the same unneeded questions again and again."

Je zou het bijna expres gaan doen :dubbel:

Maar goed wat zijn je alternatieven?....
[/FONT]

Back