Ik heb nu o.a. een d50; deze heb ik in 1988 nieuw gekocht en is zolangzamerhand aan vervanging toe, toets kapit, jackaansluiting funticoneert niet goed meer etc.
Ik ben nog steeds bijzonder gecharmeerd van het geluid o.a. van halen sound, blazers, vette geluiden etc en dat is ook de reden dat ik deze al 20 jaar heb,
Aangezien er zo gigantisch veel op de markt is ben ik nieuwsgierig wat ik zou moeten gaan aanschaffen om weer een vergelijkbaar instrument aan te schaffen. De Nord Electra???
Wie geeft mij goede tips.
Ik ben nog steeds bijzonder gecharmeerd van het geluid o.a. van halen sound, blazers, vette geluiden etc en dat is ook de reden dat ik deze al 20 jaar heb,
Aangezien er zo gigantisch veel op de markt is ben ik nieuwsgierig wat ik zou moeten gaan aanschaffen om weer een vergelijkbaar instrument aan te schaffen. De Nord Electra???
Wie geeft mij goede tips.
Ik heb de D50 , de D550 en de VariOS naast elkaar gehad en ik heb alleen de VariOS nog, 1 omdat ie nieuwer is, 2 omdat ie gewoon imho gelijkwaardig is, 3 omdat het zeer weinig ruimte inneemt.
)