[Progressive House] Bergen - Eta Carinae

Bergen

Ouwe rot
Oe vindeh gullie deujzeuh?!...

http://rgen.be/Bergen - Eta Carinae.mp3

Of de bovenste alhier: http://rgen.be

eta_laser_big.jpg

Ik wil graag 34 reacties. Alvast bedankt ;)

Kut natuurlijk!

:erm: Oww, sorry deze is in een ander topic geplaatst..

Wel aardig trakkie; wel lekker om in 't zonnetje in de tuin te hangen en dit op de 'achtergrond' te luisteren. :)

Ik vind de sfeer van de track goed neergezet, alleen ik mis een "hook", zo een geluid of sample die de track draagt. Ergens waar de track naartoe opbouwt, en dan op de climaX: POW! dan komt de hook. De spacey synth op de 1 van de maat is lekker.

Wat technomauriesje al zegt, er zit geen melodielijn ofzo in die echt blijft hangen. Nou hoeft dat natuurlijk ook niet altijd - muziek maken netjes volgens de standaard is ook niet altijd even inspirerend, maar dit maakt het nummer misschien wat minder toegankelijk. Het wordt nu ook meer een liedje voor op de achtergrond dan iets om actief naar te luisteren. En er is iets dat me een beetje gaat vervelen aan die sample met tekst, na 'm een paar keer gehoord te hebben. Niet echt een fijne stem ofzo, maar het kan best dat ik de enige ben die daar last van heeft :). En mja, misschien kan het nog wel een stuk gebruiken dat afwisselt op dit thema dat nu continu doorgaat, zeker als je nog een langere versie wilt maken.

Dit zijn zo een beetje mijn gedachtes, weet niet echt of je hier iets aan hebt. Maar vat het niet te negatief op hoor, ik vind het verder toch ook weer een erg relaxt nummer!

Dank je Daylife :)

Het is inderdaad wel opzet om er meer een soort van 'tussendoor' track van te maken, dansbaar plaatje voor in een set.. voor de wat gedurfdere DJ in een wat meer underground discotheek .. maar ja of dat gelukt is weet ik ook niet hoor hehe.. maar dat was in ieder geval meer de bedoeling dan dat het een commerciële knaller zou moeten worden (dat hoeft geen een nummer van mij te worden trouwens maar dat is weer wat anders :D )

Zit nog niet aan de 34 ;) ;) Nog meer gegadigden?

Leuke track! Zit een heel rustige sfeer in. Ook die dub achtige geluiden dragen een goed steentje bij aan het progressieve geluid. Echt zo'n track die maar niet lang genoeg kan duren. Ik vind die stemsample ook erg mooi gekozen. Prima werk :)

Dank je! Dat is een mooi compliment, dat het niet lang genoeg kan duren :D

Laatst gewijzigd:
Had m gisteren al op de laptop gehoord, toen klonk die erg lekker.

Nu ik hem over goeie monitors hoor vind ik hem echter ietsje minder, en dat heeft niets te maken met de mix. Maar over de laptop klonk die gewoon super vies.

Die stabs vind ik gewoon echt suuupervet, maar het jasje eromheen kan jij veel beter aankleden denk ik.

Zou graag een remix willen maken als ik de stabs zou kunnen gebruiken.

Nogmaals, een erg leuke track, maar ik denk dat je hier nog best een iets minder laidbackachtige versie van zou kunnen maken. En dan bedoel ik met name de beat.

Wel moet ik zeggen dat ik altijd wat strenger ben met jouw tracks, bergen.

Maar zie dat als iets positiefs.

En er is iets dat me een beetje gaat vervelen aan die sample met tekst, na 'm een paar keer gehoord te hebben. Niet echt een fijne stem ofzo, maar het kan best dat ik de enige ben die daar last van heeft :)

Ik heb hetzelfde. Hij praat af en toe in een paar lettergrepen een beetje Oxford bekakt. Dat wordt algemeen als storend beschouwd.

Dank je voor je feedback Alex!

Had m gisteren al op de laptop gehoord, toen klonk die erg lekker.

Nu ik hem over goeie monitors hoor vind ik hem echter ietsje minder, en dat heeft niets te maken met de mix. Maar over de laptop klonk die gewoon super vies.

Kun je dat nog eens uitleggen? Ik snap niet precies wat je bedoelt eerlijk gezegd :)

Dat je strenger bent op mijn muziek zie ik zeker als compliment, is overigens andersom ook :D

Lijkt me cool als je een remix zou maken hiervan! Ik zal wel ff PM'en, volgens mij stond je in mijn MSN een tijd geleden maar ik gebruik eigenlijk bijna nooit meer MSN.

Die stem is inderdaad wat bekakt :D .. maar voor de rest pastte die zo in 1 keer goed in het nummer dat ik 'm erin heb gehouden, vond het toch ook wel weer zo z'n charme hebben.. maar ik zal eens kijken of ik er iets op kan verzinnen :)

Back