Yo! Ik ben dus op zoek naar een transportabel toetsenbord voor repetites.
Mijn vraag is heel eenvoudig: ik hoef geen 88 toetsen voor iedere repetitie (49 is mooi zat), maar wil wel "echte" toetsen. Ik ben pianist, en geen
.
Sleutelwoorden: klein, niet te zwaar, echte toetsen, mag geld kosten.
Verder heb ik niks nodig, dus geen geluiden of pitch wheel of wat dan ook. Mijn rhodes en hammond geluiden komen uit 'n Nord Electro...
Alleen een keyboard op rugzakformaat (ja ik heb dus geen auto...) met toetsen die een beetje echt lijken.
Heb zelf uit een ver verleden nog een
cs1x staan; die voldoet dus niet. Ook de Emu Xboard of de Keystation zijn te plastic.
Suggesties? Heel welkom, want ook na zoeken op tinternet en 2 bezoeken aan muziekwinkels heb ik nog niks dat de moeite waard is... :confused:
Mijn vraag is heel eenvoudig: ik hoef geen 88 toetsen voor iedere repetitie (49 is mooi zat), maar wil wel "echte" toetsen. Ik ben pianist, en geen
. Sleutelwoorden: klein, niet te zwaar, echte toetsen, mag geld kosten.
Verder heb ik niks nodig, dus geen geluiden of pitch wheel of wat dan ook. Mijn rhodes en hammond geluiden komen uit 'n Nord Electro...
Alleen een keyboard op rugzakformaat (ja ik heb dus geen auto...) met toetsen die een beetje echt lijken.
Heb zelf uit een ver verleden nog een
cs1x staan; die voldoet dus niet. Ook de Emu Xboard of de Keystation zijn te plastic.Suggesties? Heel welkom, want ook na zoeken op tinternet en 2 bezoeken aan muziekwinkels heb ik nog niks dat de moeite waard is... :confused:
).