elektrovolt
compuphonic
een bruine ? die heb ik nog nooit gezien. wel zwarte en iets-lichter-dan-zwarte exemplaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anders neem ik hem wel over![]()

Heb je al geprobeerd de aparte uitgangen te gebruiken. Klinkt het dan hetzelfde?
veel? vind ik wel meevallen, als het een echte kenton kit is teniminste, volgens mij hebben ze alleen de pro-kadi, maar ik kan het mis hebben,
Loop je dan niet het geval dat ze bij Roland aan die Kenton mod gaan lopen prutsen zodat die niet meer goed functioneert?Ik ga hem binnenbrengen bij Roland en dan zien we wel weer.
Loop je dan niet het geval dat ze bij Roland aan die Kenton mod gaan lopen prutsen zodat die niet meer goed functioneert?
Je hebt het mis, ik heb toevallig vandaag zo'n midi kit betaald via Amex aan Kenton € 309,45 ben ik kwijt inclusief shipping.
€ 1200,- voor een (echte) minte 808 met zo'n kit erin, zelfs een beetje defect, is vandaag de dag een koopje, het probleem is namelijk bijna zeker voor een paar geeltjes opgelost.
Ik ga maar niet zeggen wat ik voor die van mij betaald heb, zonder MIDI.... voor ik daar winst op kan maken zijn we 20 jaar verder 
)
Ja dat zou wel erg lastig zijn natuurlijk, maar ik weet niet goed waar ik hem anders naartoe moet brengen.

Je hebt het mis, ik heb toevallig vandaag zo'n midi kit betaald via Amex aan Kenton € 309,45 ben ik kwijt inclusief shipping.
€ 1200,- voor een (echte) minte 808 met zo'n kit erin, zelfs een beetje defect, is vandaag de dag een koopje, het probleem is namelijk bijna zeker voor een paar geeltjes opgelost.
sowieso weet ik van boemtsjak dat hij de meeste mods op populaire vintage kent of aanbrengt dus een gemodde 808 zou geen probleem moeten zijn
Wel beter die Kit scheelt weer een "kastje ,adapter, kadi snoer"
waarom is kenton zo duur eigenlijk? ik heb in de mijne een AS kit zitten werkt net zo goed, ook ingebouwd.
hiervoor had ik een kenton kadi beetje onhandig dat kadi snoer, verder werkt het wel prima.
? maar goed het kan.