Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ze maken nog steeds gebruik van dezelfde pianosamples en EP's die ook in de PC2X zaten. Niet dat die slecht zijn, maar je zou van een 'nieuw' product wat meer mogen verwachten.
Gek genoeg vond ik piano van de SP2X veel minder mooi dan die van de K2600X...Waarschijnlijk een kwestie van smaak oid..

Yoooo maar weet iemand waar de pc3x uit te proberen is? Heb er idd ook veel over gelezen, maar wil 'm nu wel zelf horen. Maar ben op zoek geweest, is nog bijna nergens binnen (feedback rotterdam niet, studio de dijk in Alkmaar niet... Nergens!!)![]()

Ik dacht dat er maar één of twee toetsenfabrikanten waren,roland maakt zijn eigen toetsen.ben eigenlijk alleen geinteresseerd in de Rack versie. Naar ik via sonikmatter begreep is het nog niet zeker dat er een Rack komt. Afwachten dus....
Ik zou idd eerst op een Kurzweil spelen voordat je hem koopt. Bij mij was het Fatar-toetsenbord de reden om de kurz de deur uit te doen.
de responssnelheid van de pc1x was belabberd.
ben eigenlijk alleen geinteresseerd in de Rack versie. Naar ik via sonikmatter begreep is het nog niet zeker dat er een Rack komt. Afwachten dus....
Ik zou idd eerst op een Kurzweil spelen voordat je hem koopt. Bij mij was het Fatar-toetsenbord de reden om de kurz de deur uit te doen.
de responssnelheid van de pc1x was belabberd.

Ze schijnen nog maar net in NL te zijn. Volgens mij heb je bij Feedback de grootste kans. Of misschien dat I4 ze heeft?
Studio de Dijk is geen winkel meer, alleen webwinkel. Beluisteren zal daar wat lastig gaan.

Ik ben vandaag langsgeweest bij mtec na een afspraak gemaakt te hebben. Ik moet zeggen dat die pc3x heel mooi klinkt. Geen toeters en bellen, gewoon heel mooi geluid, fijne toetsen, degelijk gebouwd, aardige sequencer (heb even 1 track opgenomen), geen groot scherm, geen sampling (i don't care) Met in het achterhoofd dat de synthese (VAST en VA1) dieper gaat dan in andere vergelijkbare workstations is dit volgens mij echt een winner. De prijs is erg concurrend. Zodra ik mijn synth heb verkocht, zal ik in ieder geval voor de pc3x gaan. (goed geholpen ook bij mtec).