[nedstat] we doen leuk mee!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door bambamstudio

Misschien als iedereen www.synthforum.nl als startpagina insteld gaat het sneller :)

Staat ie al..... Wat kan ik nog meer doen. Scriptje bouwen op mijn server, moet niet moeilijk zijn.

iets in de trant van:

Lookup nieuwste topicID; kiesrandom 100 getallen tussen 0-nieuwste topic ID. Laad deze in browser en sluit af; repeat elk half uur. En dan nog ff IP-spoofing toepassen.

Ga mijn broertje wel ff vragen.... :duivels:

hehehe roem :)

synthforum roeleert... ook al staat het niet op 1 het is wel mijn nummer 1 :)

mod's ik hou van jullie

=(

uuuuuuuuuuhm

als we ergens niet op zitten te wachten is het genereren van onnodig veel hits, daarmee verpesten we onze bandbreedte en daar hebben we helemaal niks aan

Ik denk dat nedstat een beetje een vertekend beeld geeft over de populariteit van een site. Ik denk dat de tijd, dat 1 gebruiker en de aantal pagina's die een unieke gebruiker aanklikt heel hoog ligt.

Als deze site op nr 1 komt wordt ie overspoeld door idioten die hier komen spammen enzo....
neenee laat synthforum maar hoe ie is.:okdan:

ja als je op gear namen zoekt van zeldzame dingen kom je som op het forum uit
ik krijg laatst mail van een amerikaan die m mailde over me cm-800
die had gewoon ff gegoogled

Origineel geplaatst door Almeros
Waarom heeft het DSF eigenlijk een nedstat account? Neem aan dat de Mods sowieso wel een statistieken page hebben?? ;) Dit kan (hoe weinig ook) alleen maar ongewenste gasten, spam etc opleveren?? ofnie?
Wij hebben inderdaad statestieken, maar ik denk dat het voor leden ook wel leuk kan zijn om via nedstat te zien wat er gebeurd. Helaas komen bijna alle links nog van ons zelf af, maar ik denk dat dat weg gaat als we op https://www.synthforum.nl zitten.

Ik hoeverre trekt nedstat ongewenste gasten aan?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back