Synth Meeting Zeeland 2e poging

Nogmaals maar ff een oproep:

Wie is er allemaal van plan z'n gear aan het einde van de middag in te zetten voor een dikke jam??

Toch wel meer dan alleen Rombraz en ik mag ik hopen??

Ik wil wel een poging wagen om wat aanvullende randgeluiden aan jou Jam toe te voegen, monopoly en Rombraz zijn ook van de partij zag ik, ik denk dat we al een aardige setup hebben zo.

Nu moet er alleen nog een plan komen 'wat' te gaan spelen, oja, en iets van versterking want dat is er dus nog niet.. Anders moeten we het gewoon over een stel monitor speakers ten gehore brengen. Oja.. en een mixer hebben we nog nodig.. :okdan:

Ik neem misschien nog iemand mee. Moet ik die met naam en toenaam melden? Of hoe gaat dat?

Als dat gemeld moet worden? ik neem ook nog iemand mee...
(roadie ;))

'K heb via email weer een aanmelding gehad van 3 mensen die zaterdag ook op de meeting komen. Zij nemen enkele analoge synths mee die tevens te koop worden aangeboden. (ik heb dit ook vermeld op de deelnemerslijst)

Mijn Prophet 600 is ook te koop en neem ik ook mee naar de meeting. Als er nog meer mensen zijn die eventueel iets te koop willen aanbieden op de meeting, laat het me weten, ik vermeld het er dan ook bij.

Ik vind dit eigenlijk zo gek nog niet, kan je een synth op een gemakkelijke manier zien en proberen als je toch iets wilt kopen.

hier het overzicht: http://www.ali-d.nl/synthmeetingzeeland/

Tot nu toe is te koop aangeboden en dus eventueel gelijk mee te nemen van af de meeting :

SCI Prophet 600
Roland SH101
Yamaha CS15
Roland Jupiter 4
AKAI AX-80

:okdan:

ik heb nog plek in mijn auto als je teminsten niet teveel gear meeneemt
omgeving Hilversum.

ik heb zojuist gehoord dat mijn vrije dag word ingetrokken aangezien er teveel mensen vrij zijn
moet dus werken van 1300 tot 1900 :erm:

yep je dient het ruim een maand van te voren in
maar als meer dan de helft vrij is, en men geen vervanger kan vinden
:(
er heeft er ook al 1 geroepen dat ie zaterdag ziek is

het is en blijft weekend en dan willen een hoop trutjes niet werken

'k Heb me op de aanmeldingssite ook al afgemeld, maar 't is voor mij dus nu zeker dat ik niet ken.. :(
Next time maybe..

wtf? :kont: Gaat iedereen zich af melden? ;{
AANMELDEN!
Wat is er nou leuker voor een synth'o'fiel om een dagje te freaken op een berg synth's????:D

Ik ben er gewoon! Ik neem denk ik alleen maar modulars met bananenstekkers mee.. dat past mooi bij die andere modulars die komen.. :)

ik ben ook weer van de PARTIJ....!!!
moet ff kijken wat ik meeneem
ik denk een schrittmacher en een prophet 08
of mn mpc en jupiter 6

....heb mn wagen volgeladen.....vol met ve..tte synthjes....!!!

Back