Synth Meeting Zeeland 2e poging

Zo.

Het gras is ook gemaaid hoorde ik, als het nu ook nog zonnig wordt tijdens de meeting dan kunnen we inderdaad een potje croquet spelen! :D

En als het regent, kunnen we gewoon binnen aan de knopjes draaien! :okdan:

ik ben ook weer van de PARTIJ....!!!
moet ff kijken wat ik meeneem
ik denk een schrittmacher en een prophet 08
of mn mpc en jupiter 6

....heb mn wagen volgeladen.....vol met ve..tte synthjes....!!!

cool! Je staat genoteerd! :)

Jupiter 6 zou trouwens mijn voorkeur hebben, er komt ook nog een Juup 4 en een Juup 8 als het goed is. Dat zou heeeel cool zijn! :W

Kleine wijziging qua gear meenemen van mijn kant, de Prophet 600 en NordLead 3 laat ik thuis, maar ik neem wel de Synthi en een Virus KC mee.

Okdan.. morgen 12.00u. Croquet..! onee.. Synthmeeting.. :D

Ik kom nog steeds :D Alleen niet om 12u, zal wel wat later worden.

Zijn er nog kosten aan verbonden? Lees niets terug in dit draadje maar kan me herinneren dat er wel kosten waren?

Ik neem denk ik niets mee :( Ben nogal computer minded namelijk en heb niet veel gear. Heb geen trek om een Fantom te gaan versjouwen in de trein. En een evolver desktop zonder toetsen om 'm te bespelen is ook niet veel aan denk ik.

@dsil: ik wil wel meejammen! Heb dus alleen geen gear ;{ Misschien kan iemand daar iets ter beschikking stellen? :D

Ik kom nog steeds :D Alleen niet om 12u, zal wel wat later worden.

Zijn er nog kosten aan verbonden? Lees niets terug in dit draadje maar kan me herinneren dat er wel kosten waren?

Ik neem denk ik niets mee :( Heb geen trek om een Fantom te gaan versjouwen in de trein. En een evolver desktop zonder toetsen om 'm te bespelen is ook niet veel aan denk ik.

@dsil: ik wil wel meejammen! Heb dus alleen geen gear ;{ Misschien kan iemand daar iets ter beschikking stellen? :D

Je kan met mij meerijden als je wilt! En evt kan je je evolver meenemen en aansturen met m'n xboard. Maar daar hebben we het nog wel ff over :eureka:

Ik zal ook ff moeten kijken tot hoe laat ik blijf, aangezien ik 's avonds nog 2 verjaardagen heb....

@mikejarod: Toegang is een tientje inderdaad, dit is inclusief broodjes en drinken.
Ok, eventuele laatste vragen beantwoord ik vanavond weer. :)

Het kan zijn dat ik morgen in de buurt ben met mijn vriendin. Is het dan ook mogelijk om even een uurtje langs te komen? Ik betaal uiteraard dan gewoon entree, maar ik heb geen synths bij me of zo....

Het kan zijn dat ik morgen in de buurt ben met mijn vriendin. Is het dan ook mogelijk om even een uurtje langs te komen? Ik betaal uiteraard dan gewoon entree, maar ik heb geen synths bij me of zo....

Nou, het lijkt me eerlijk gezegd sterk dat je toegelaten wordt, als je geen synths bij je hebt :D

Laatst gewijzigd:

als je in de buurt bent en wilt komen ben je natuurlijk van harte welkom!

als je in de buurt bent en wilt komen ben je natuurlijk van harte welkom!
.
Idd! :okdan:

Nog een laatste mededeling, wie zijn eigen keyboard stand wil meenemen, moet dat vooral doen natuurlijk. Ik denk dat er genoeg ruimte is voor alle spullen, maar extra keyboard stands (voor de zekerheid) kan zeker geen kwaad. Ik neem zelf in ieder geval 2 keyboard stands mee voor het geval dat.

Ok.. tot morgen!!

Ja fuck zeg ik had nog zulke leuke plannen.
Maar goed veel plezier in ieder geval morgen.
.
Ok thanks!

Voor wie problemen heeft om het vandaag te vinden, je kan bellen naar :

0113 22 10 80

Dit nummer is van de betreffende locatie, heb even geduld als je belt, het kan even duren voor er opgenomen wordt.
Spreek in geval van een antwoordapparaat NIET in, maar bel een minuutje later gewoon nog een keer.

Op enkele tactische plaatsen in de nabije omgeving (niet verder dan 100m) zal ik a4'tjes plakken met pijlen in de richting van het juiste gebouw en een aanduiding voor de meeting.

Tot straks! :okdan:

Wie zich niet heeft aangemeld of niet op de lijst staat maar toch wil komen is ook gewoon welkom, de lijst is vooral ter indicatie maar het is geen harde eis om daar op te moeten staan om te mogen komen.

Dus, wie last minute wil komen, no problemo!

Back