Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Opgeven en komen! 
ik ben ook weer van de PARTIJ....!!!
moet ff kijken wat ik meeneem
ik denk een schrittmacher en een prophet 08
of mn mpc en jupiter 6
....heb mn wagen volgeladen.....vol met ve..tte synthjes....!!!

Alleen niet om 12u, zal wel wat later worden.
Ben nogal computer minded namelijk en heb niet veel gear. Heb geen trek om een Fantom te gaan versjouwen in de trein. En een evolver desktop zonder toetsen om 'm te bespelen is ook niet veel aan denk ik.
Misschien kan iemand daar iets ter beschikking stellen? 
Ik kom nog steedsAlleen niet om 12u, zal wel wat later worden.
Zijn er nog kosten aan verbonden? Lees niets terug in dit draadje maar kan me herinneren dat er wel kosten waren?
Ik neem denk ik niets meeHeb geen trek om een Fantom te gaan versjouwen in de trein. En een evolver desktop zonder toetsen om 'm te bespelen is ook niet veel aan denk ik.
@dsil: ik wil wel meejammen! Heb dus alleen geen gearMisschien kan iemand daar iets ter beschikking stellen?
![]()

Het kan zijn dat ik morgen in de buurt ben met mijn vriendin. Is het dan ook mogelijk om even een uurtje langs te komen? Ik betaal uiteraard dan gewoon entree, maar ik heb geen synths bij me of zo....

Het kan zijn dat ik morgen in de buurt ben met mijn vriendin. Is het dan ook mogelijk om even een uurtje langs te komen? Ik betaal uiteraard dan gewoon entree, maar ik heb geen synths bij me of zo....
.als je in de buurt bent en wilt komen ben je natuurlijk van harte welkom!

.Ja fuck zeg ik had nog zulke leuke plannen.
Maar goed veel plezier in ieder geval morgen.
Ik zal er straks zijn.
Ik heb er zin in!