de grote domme opmerkingen draad

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Toen de kpn-medewerker mij vertelde dat om mijn internetaansluiting
te activeren ik eerst een programma van hun site moest downloaden...

Dat hoeft niet raar te zijn. Soms heb je wel een verbinding tot aan hun site waar je dat programma dan kunt downloaden. Daarna ligt de virtuele wereld voor je open.

Dat hoeft niet raar te zijn. Soms heb je wel een verbinding tot aan hun site waar je dat programma dan kunt downloaden. Daarna ligt de virtuele wereld voor je open.

Dat was in dit geval niet zo. Moest uiteindelijk bij iemand anders gaan downloaden.

En ook een keer toen ik zo'n dongel had maar geen bereik had zei de helpdesk;
"dan moet je de computer voor het raam zetten"

voor domme opmerkingen moet je bij nelleke van dijk zijn

Nelleke van Dijk, 19, student, gaf in het dagblad Metro te kennen dat zij de pil niet hoeft te gebruiken. "Ik word toch niet zwanger want ik ben niet getrouwd", aldus Nelleke van Dijk.

lees ook even de geniale uitleg van bert brussen aan nelleke :D

http://www.bbrussen.nl/2007/06/07/ik-word-niet-zwanger-want-ik-ben-niet-getrouwd/

als je haar googled op '' nelleke van dijk metro''

vind je nog een paar hele domme opmerkingen :P

Dat is bijna net zoiets als een jongen tegen een meisje zegt: "ik zal je niet zwanger maken" terwijl ze het zonder voorbehoedsmiddelen doen.

Naar het schijnt moet je, wanneer je voor het eerst 's ochtends in het ouderlijk huis van je geliefde de trap afkomt en haar vader je argwanend aankijkt, ook niet de uitleg "maar als ze zat is kan ze immers niet zwanger worden" gebruiken voor een goede relatie met je schoonfamilie... ;)

Een jaartje geleden bleef ik een hele dag thuis van mijn werk omdat men de internetaansluiting kwam regelen. Niemand gezien. Dus ik bel met de betreffende maatschappij. Foutje in het noteren van de datum en ik had geen bevestiging per brief ontvangen. Dat had ik niet gemeld omdat ik niet wist dat ik een bevestiging zou moeten ontvangen. Waarop de man zegt dat hij mijn nieuwe bevestiging onmiddelijk zal doormailen. Een minuutje later was die man bijna aan het huilen. :)

Vroeger was assertiviteit ook weleens nuttig.

"Ik hou niet van house, liever iets met echte instrumenten."

Ohhh... nu begrijp ik waarom mijn IPod zo zwaar is..hij staat helemaal vol met nummers! hehe

Ik wil er graag 1 van mijzelf voordragen:

Ik vind het echt jammer maar ik denk dat dit ding er nooit komt, ik sta op de maillijst en het laatste mailtje kan ik me niet eens meer herinerren. :(

Waarop

Ummm.... hoe klinkt onderstaande?

eh... :) Nou niet iedereen gelijk al die andere domme opmerkingen die ik plaats erbij halen ja. :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back