richard2000
SyBorg
Wout, als ik problemen heb met een overheids instantie, wil jij dan voor mij bellen? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Een nietmachine niet en een grasmachine niet.
Toen de kpn-medewerker mij vertelde dat om mijn internetaansluiting
te activeren ik eerst een programma van hun site moest downloaden...

Dat hoeft niet raar te zijn. Soms heb je wel een verbinding tot aan hun site waar je dat programma dan kunt downloaden. Daarna ligt de virtuele wereld voor je open.Toen de kpn-medewerker mij vertelde dat om mijn internetaansluiting
Dat hoeft niet raar te zijn. Soms heb je wel een verbinding tot aan hun site waar je dat programma dan kunt downloaden. Daarna ligt de virtuele wereld voor je open.
Het is topsport, jongenWout, als ik problemen heb met een overheids instantie, wil jij dan voor mij bellen?![]()

Toen de kpn-medewerker mij vertelde dat om mijn internetaansluiting

Tegenwoordig zijn ze vaak wat ik noem overassertief.Vroeger was assertiviteit ook weleens nuttig.
Ohhh... nu begrijp ik waarom mijn IPod zo zwaar is..hij staat helemaal vol met nummers! hehe
Ik vind het echt jammer maar ik denk dat dit ding er nooit komt, ik sta op de maillijst en het laatste mailtje kan ik me niet eens meer herinerren.![]()
Ummm.... hoe klinkt onderstaande?
Nou niet iedereen gelijk al die andere domme opmerkingen die ik plaats erbij halen ja.