Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als je nou es alle heavy metal songs er af haalt,..

ik heb begrijpend lezen hoog in t vaandel
maar WTF heb je t over
Ook een lekkere slimme uitspraak
![]()
Ik vraag een tijd geleden aan een klant die ik aan de lijn heb of ze even een screenshotje van een bepaalde foutmelding kan maken en naar ons doormailen. Zegt ze: "Dat wil ik wel, maar ik heb hier geen digitale camera!"
Zoiets maakt je hele dag in een keer weer goed![]()
Ik ga er voor de volle honderd procent voor
Ik zet me voor tweehonderd procent in
Nou ik kan het nog wel begrijpen deze verwarring...Voor doorgewinterde nerds ist een eitje maar mijn moeder denkt hetzelfde.

) en dat was ook lachen. Veel mensen hadden de splitter, die telefonie- en internetsignaal van elkaar scheidt, verkeerd aangesloten bij de doe-het-zelfpakketten. Hierdoor hoorden mensen vaak gekraak op de telefoonlijn, waarna ze ons belden. Dan zei je nog met klem: "Als we straks HET GESPREK BEEINDIGD HEBBEN,dan kunt u de splitter loskoppelen waarna u vervolgens...." tuuut...tuuut....tuuut.... En dan was de zoveelste klant toch weer zo eigenwijs geweest om de splitter direct los te koppelen 
Hehe... mijn moeder idem, met als gevolg: snelkoppeling naar weet ik wat (1), kopie (2) van snelkoppeling naar weet ik wat, kopie (3) van snelkoppeling naar weet ik watDaar ben ik het ook zeker mee eens. Mijn moeder is ook zo hoor... Die krijgt met veel pijn en moeite de muis uiteindelijk op een link die ze wil aanklikken, maar op het moment dat ze dan klikt, dan krijgt ze het toch weer voor elkaar de muis te verschuiven waardoor ze misklikt![]()

de kettingzaag is de natuurlijke vijand van de blokhut

Mijn baas: "Efficiency is belangrijker dan het welzijn van mensen"