VST plugins

Remco C

Nieuwkomer
Is er een gratis programmatje dat het mogelijk maakt om VST plugins te gebruiken?
Kan ik een beetje experimenteren8~

ehm, veelal zijn t toch wel standalone's? of anders toch iets als Cubase (das niet gratis)..

naar mijn weten zijn er ook wel wat gratis programma's maar weet niet hoe ze heten

voor niets gaat de zon op.
als je legaal wil gaan experimenteren dan is wat investeren wel zo handig..neem aan dat die vst's die je hebt toch ook gekocht zijn dan?. een goeie 2de hands sequencer kan je soms wel voor een leuk bedragje vinden.
Of je moet plugins hebben die standalone zijn..

Nou ik ben een leek in de synthwereld en er zijn gratis plugin's te krijgen van verschillende synths, dus ik dacht mischien is er een gratis programmatje waarmee ik die kan gebruiken;)
Bedankt voor de informaite!

@mjackson
Onder een steen gelegen?
Van zowel VST's als sequencers heb je gratis varianten.
En ook in demo versies.
Meestal ga je eerst experimenten met software voordat je wat aanschaft.

http://www.kvraudio.com/wiki/?id=The+Free+Software+Studio

onder een steen gelegen slaat nergens op, bovendien beweer ik niet dat er geen freeware varianten zijn.

wat trouwens betreft zoeken naar een speld in een hooiberg.. Daar is dus juist de zoekfunctie voor gemaakt. Met de juiste keywords heb je het zo gevonden. ;)

De simpelste VST host op de markt denk ik: KLIK!

Ben het wel eens met mjackson dat het handiger is eerst een host te kiezen voor je met plugins aan de slag gaat, echter wordt er meteen van beiden kanten nogal moeilijk gedaan.

Bereik je weinig mee he lui......

Okej, allemaal bedankt, dan ga ik eens experimenteren:D
Had niet gedacht aan de zoekfunctie:engel:

Back