FabFilter Survey-25% kortings coupon

Bedankt voor de tip!!!!!!!!!!!

Ik wist ook nog niet dat Volcano 2 er was.

Ro9,
ik gebruik Timeless ook al een tijdje en het is mijn go to echo geworden,hij heeft een eigen sound die ook leeker smerig kan zijn,veel karakter dus,en hij is ook niet zwaar voor de processor.
De kleur groen heeft volgens mij net als de klank wel wat met de RE-201 te maken.

Yep, de heren daar zijn goed bezig!

Heb zelf ook meegewerkt aan de test van volcano 2, erg fijnn werkend filter met als je wilt een simpele userinterface en hoe meer je gebruikt hoe uitgebreider je interface word. Ook net wat extra mooie opties in versie 2, aanrader!
Ook de pro-c is erg fijn, klinkt echt goed voor een software compressor en de parallel optie is ook erg fijn net als de sidechain opties.

heb niet voor niks alle pluginns van ze :okdan:

Ro, op dat mp3tje van mij in de "Hoe klinkt dat ding"-draad daar hoor je ook timeless...

Goeie actie...maar ik heb alles van Fabfilter al...behalve de nieuwe versie van Volcano,maar die kan je heel goedkoop upgraden...of geldt de korting ook nog eens bovenop de upgrade prijs ?

Edit : heb toch de survey maar ff gedaan,misschien krijg ik nog extra korting...:D

Zelfde hier (ik heb Volcano 2 ook al) maar ik ga toch lekker de survey invullen. Die mannen maken erg toffe plugins en als ik kan bijdragen in het sturen richting nieuwe producten doe ik dat graag.

Ik heb het dus ook ingevuld en wil het gebruiken voor Volcano 2 & Timeless maar hoe lang is die coupon geldig en hoe lang duurt het voor je hem binnen hebt ?Heb hem gisteren ingevuld en heb nog niets terug :confused:

Ik heb het dus ook ingevuld en wil het gebruiken voor Volcano 2 & Timeless maar hoe lang is die coupon geldig en hoe lang duurt het voor je hem binnen hebt ?Heb hem gisteren ingevuld en heb nog niets terug :confused:

Misschien staat hij in je ongewenste mail box, ik had hem de volgende dag binnen.

Nog bedankt voor de topicstarter :okdan:

Back