als ik zaterdags om een uurtje of 12 tot 4 luisteren naar minimal techno op de radio luister erger ik me echt ziek aan al die nummers die voor bij komen. Op zich is het geen verkeerde muziek maar al die producers die muziek maken met softsynths ...het klinkt zo plat, dat na 2 minuten luisteren dat je eigelijk helemaal gek wordt van het eentonige ..Ik vraag me eigelijk af of ik de enige ben die dat vind. die nummers met accent op de tweede tel brrrr.. en dan nog eens soft synths. normaal hoor je dat niet als je een beetje softsynths gemend hebt met analoog. Als je alleen softsynths hoort word het je al snel duidelijk wat ik bedoel. sorrie voor die producers, maar dan heb ik echt liever een paar foutjes en echte 80 hardware synts. het is zo vlak dat er niet meer naar te luisteren valt. ten minste vindt ik.

...
Daar hoef je je niet te ergeren aan plat geslagen muziek; die zender draait nog mooie luisterliedjes uit alle windstreken!
De DJ's zeuren niet urenlang over kutten,piemels en kampers uit de gouden kooi; nee.... Ze geven je wat achtergrond over de artiest en that's it 
zal nooit veranderen tenzij iedereen uitsluitend op computers overschakelt.
die kleine spiekertjes zouden dat vast niet aan kunnen