Foto van Jezelf

Ik kan het toch niet laten om even te vermelden dat het schoeisel dat ik draag op deesch feauxteaux echt van mij is, en ik er regelmatig de deur mee uit ga, om bijv frietjes te halen om de hoek bij de snackbar.

verder verontschuldig ik me voor mn kutkop. :)

P.s. die eclipse waar ik in zit is de schaduw van mn gigantische vriendin :) (als ze dit per ongeluk leest heb ik een probleem :))

Attachments

• DSC_0920.jpg
    DSC_0920.jpg
    45,5 KB · Bekeken: 170
P.s. die eclipse waar ik in zit is de schaduw van mn gigantische vriendin :) (als ze dit per ongeluk leest heb ik een probleem :))

Oeh.. gevaarlijk :duivels:

Haha lekker roze goos :D

Sjiek gitaartje ook nog! :okdan:

:D hehehe, ja hier ook hoor..

Erger nog: heb een el. gitaar, een Line6 rack-dinges en ken alleen accoord 'A' vinden op de gitaar..... :dubbel:

:D hehehe, ja hier ook hoor..

Erger nog: heb een el. gitaar, een Line6 rack-dinges en ken alleen accoord 'A' vinden op de gitaar..... :dubbel:

ja en dan alles een snaar naar boven schijnt E te zijn heb ik me laten vertellen...:eureka:

hee heel even off topic... ben je een beetje tevreden over line6? synth erdoorheen kan ook leuk zijn:peukie:

..

hee heel even off topic... ben je een beetje tevreden over line6? synth erdoorheen kan ook leuk zijn:peukie:

Heb 'm nog niet zó lang en de laatste weken sowieso geen tijd gehad om ermee te pielen... :(

Maar wat ik tot NU toe heb 'beleefd' ermee is zeker nice :) EN lekker degelijk/mooie kwaliteit rackvulling :D

Die heeft mij ook verder geholpen :D

Heb 'm nog niet zó lang en de laatste weken sowieso geen tijd gehad om ermee te pielen... :(

Maar wat ik tot NU toe heb 'beleefd' ermee is zeker nice :) EN lekker degelijk/mooie kwaliteit rackvulling :D

Als rackvulling zo ie zo perfect :D

Verder ook wel leuke dingen mee te doen qua sound! maja tis geen buizenbak he(analoog/digitaal oorlog zelfs bij de snaren) maar gebruik zelf ook line6 thuis om op te nemen:okdan:

Ik heb liever een cleane bak die je evt. met ander gear 'smerig' en dik kan maken. Dan heb je meer mogelijkheden. Een "smerige" dikke buizenbak is moeilijker heel clean te krijgen.. ;)

A ja, smaak denk ik,,..?

Clean kan ook heel goed met een buizen bak hoor... Maar hee daar heb je zo'n ding niet voor :)

Ach ja ieder zijn ding, gewoon lekker bezig zijn is het beste!

Hum en aan een buizen bak heb je niks thuis, tenzij je ernstige ruzie met de buren wil :D

Maar weer terug naar de foto's :okdan:

Links, had weeral te veel op..
r8i6tz.png

Back