hahau we lijkt op die evil etegenstander van flash gordon ...hoe heet die ook al weer
nu mn egte de ekte ekte je weet tochhhhhhh

meer ronzin hierooooooooo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

: geweldig gewoon!
Supercoole fotos allemaal weer
Sjeuz R-ond heb je die cover zelf gemaakt!?: geweldig gewoon!
Yo Volt, heb je die gevoeligeplaat meerdere malen belicht of heb je gefotosjopt?
Ik zie nou idd ook dat ik niet mot fukke met 8108139_Depths![]()

Mwah, uitgearrangeerd ben ik nog lang niet hoor...Naja omdat iemand kaal is en baard heeft betekend nog niet dat het een terrorist is....meer een uit gearrangeerde motor rijder![]()

zelfportret met kale kop

Mwah, uitgearrangeerd ben ik nog lang niet hoor...![]()
![]()
[goed bedoeld hoor hahaMwah, uitgearrangeerd ben ik nog lang niet hoor...![]()
![]()

grappige foto,...foto/video ..techniek gaatgoed samen vindtk met muziek,
zieveelgasten ermee bezig of omdat t nu makkelijker gaat digi tydperk ....[ volgensmij hadje een krollebus ..uhh krullebos toch ?]![]()

arĀ·ranĀ·geĀ·ren -geerde, h gearrangeerd 1 in orde brengen; rangschikken 2 (muz) bewerken ve compositie voor (een) ander(e) instrument(en)xplain...
Ik beperk me niet tot ƩƩn bepaald genre, instrument of wat dan ook. Ik probeer graag nieuwe dingen, etc... hoewel ik vroegah wel een fervent black metal liefhebber was...je lijkt me een typishe bassist ...overgrown sik/baardje
met een " metal " face ....[goed bedoeld hoor haha of verval iknu in vooroordelen ...
ach![]()

lol... 'Scary Times'... hahakheb ter maar gelijk wat beeltenis by gefixedt [astniemag hoorkt wel ...]![]()

Nee, ben veel te druk met mijn eigen muziek...Ik dacht al bekende kop maar je komt uit Purmerend....kom je ook wel s in de Kern of P3 of Satisfaction? In P3 en Kern was ik geluidstechnicus....

Als ik die foto's van jullie 2 zie, komt er alleen maar dit bij mij op![]()
Nee, ben veel te druk met mijn eigen muziek...![]()

dandy ook maar ff door magmymag molen gehaald
lol ister byna af ............................![]()
eehm cylob? lolhttp://viewmorepics.myspace.com/ind...ndID=49084410&albumID=140473&imageID=34151132
ff een myspace link naar pix tsja waarom ook nie
ziej eens de MAN achter de hkdhdgjdk storys
![]()