Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Veel moed,ben in 2021 heel wat kilo's kwijtgeraakt, maar dat waren synth kilo's.Foto uit augustus 2003 gedurende een Synthforum Efteling meeting, van links naar rechts:
CR78, ik zelf, Bambamstudio, Slipperman, Fuse, Pjotr G, Sander02 (?) en de vriendin van Bambamstudio.
Daar weer onder afgelopen jaar en twintig jaar later in Asheville met wat kilo’s erbij. Goed voornemen om daar weer iets aan te doen.
Bekijk bijlage 3830878Bekijk bijlage 3830879
Het was gelukt van 118 naar 83 kg. Door Corona en tal van andere smoezen zitten we nu weer boven de 100 maar ik en mijn partner zijn vastberaden om weer terug te gaan.Veel moed,ben in 2021 heel wat kilo's kwijtgeraakt, maar dat waren synth kilo's.![]()
Foto uit augustus 2003 gedurende een Synthforum Efteling meeting, van links naar rechts:
CR78, ik zelf, Bambamstudio, Slipperman, Fuse, Pjotr G, Sander02 (?) en de vriendin van Bambamstudio.
Daar weer onder afgelopen jaar en twintig jaar later in Asheville met wat kilo’s erbij. Goed voornemen om daar weer iets aan te doen.
Bekijk bijlage 3830878Bekijk bijlage 3830879
Zwartejasjesmuzikant!