Die vorige foto had ik van onder mโn behaarde pens (wat dan ook nog eigenlijk wel meevalt) genomen. Maar Thanks! 1e compliment sinds ik bij mijn vrouw samen ben (20 jaar). Blij dat ik op dit forum terecht ben gekomen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat maakt in mijn geval niet veel verschilLeuke topic! ik heb gelachen om alle tronies.
Wat is de volgende stap?
Plaats hier een foto van je geslachtsdeel
Ik heb geen camera die zulke kleine dingen kan vastleggen, dus helaas kan ik daar niet aan meedoen :/Leuke topic! ik heb gelachen om alle tronies.
Wat is de volgende stap?

Volgende keer laat ik m je kaak likken. Je wou die esq parts zei ie. Kan dan mooi geregeld worden.Die met die witte baard is heel gevaarlijk. Zo knuffelbaar, je zou zowaar struikelen over al die liefde. Dat heeft die andere net iets minder, maar hij doet zijn best.
Omdat de haantjes ze overvallen met pmโs? Ik zou het in hun plaats ook niet doen.Staan er eigenlijk ook foto's van vrouwelijke forummembers in dit topic, en zo nee.. waardoor zou dit komen?
O jee, hopelijk houdt hij van baard.Volgende keer laat ik m je kaak likken. Je wou die esq parts zei ie. Kan dan mooi geregeld worden.![]()

Een legendarische quote van een moderator uit vroegere tijden komt in me op...Leuke topic! ik heb gelachen om alle tronies.
Wat is de volgende stap?
Hier ga ik niet op in.Leuke topic! ik heb gelachen om alle tronies.
Wat is de volgende stap?

Welke haantjes?Omdat de haantjes ze overvallen met pmโs? Ik zou het in hun plaats ook niet doen.
).Ok.. de kater van mijn vriendin.. maar zo'n lieverd