Foto van Jezelf

e-Glitter-nations met dat hemd hoor! :okdan: Maar goed, je moet natuurlijk wel uitpakken met iéts om de bril van je bandlid bij te benen. Topfoto! :halleluja

Peep je die mic in de echte foto ook, of heb je een prompt gegeven dat je een mic moest afzuigen?! Wat doe je in hemelsnaam joh 🤪🤪🤪

Wel echt een goede actie foto🤘🤘

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Voor een animatie voor één van mijn creatieve projecten heb ik mezelf een popart voorkomen gegeven.
De basis was een serie foto's en hoewel gedoe was het heel leuk om te doen.
Dit is één van de frames.

Polyptiek 2.png

Peep je die mic in de echte foto ook, of heb je een prompt gegeven dat je een mic moest afzuigen?! Wat doe je in hemelsnaam joh 🤪🤪🤪

Wel echt een goede actie foto🤘🤘

Haha, lol :)

Nee nee, na de intro en de stilte produceer ik het loeiharde geluid van MIEP MIEP (ken je dat nog, op de Nederlandse TV?)

Dit is de originele foto:

Gloomy in School.jpg

Het programma heette “Villa Achterwerk”, later bekend als “Achterwerk in de Kast”. In de jaren 80 en 90 was dit VPRO-programma zeer populair. Eén van de terugkerende segmenten was inderdaad dat kinderen zich voorstelden en vervolgens een geluidje, zoals “Miep miep” van de Road Runner (Looney Tunes), moesten nadoen.

Het fragment waarin kinderen de beroemde “beep‑beep” (in het Nederlands: “Miep miep”) van de Road Runner deden, was een van de speelse onderdelen in de show. Deze combinatie van kinderlijke spontaniteit en herkenbare tekenfilmpersonages maakte het geliefd en memorabel.

:koffie:

Het fragment waarin kinderen de beroemde “beep‑beep” (in het Nederlands: “Miep miep”) van de Road Runner deden, was een van de speelse onderdelen in de show

Ik ken dit eigenlijk alleen van het strip- en tekenfilms programma 'Wordt Vervolgd'.

Ik ken dit eigenlijk alleen van het strip- en tekenfilms programma 'Wordt Vervolgd'.
Je hebt natuurlijk gelijk, 't is van Wordt Vervolgd. Geen kind deze keer, maar je krijgt wel een idee waar het over gaat:

8o)

Sommigen zijn op die leeftijd nog kind hoor Gloomy. Zelf op mijn leeftijd hoor ik t nog voorbij komen 😎

Heerlijk compliment vind ik. Als men zegt dat mannen kinderen blijven, weet je dat je t voor mekaar hebt.

Bij achterwerk in de kast deden kinderen een gordijntje open, en deden ze iets. Van een goocheltruc, tot je dooie hamster laten zien ;)

Leuk programma was dat. En wordt vervolgt was super! Ik ben Kees, en doe Donald Duck na; Potssssverredomme ;)

Back