Totaal aantal berichten Synthforum?

SpaceAgent202

Sinds 2001
Nou ben ik eigenlijk benieuwd, of je ergens kunt zien hoeveel berichten er in totaal geplaatst zijn op het forum? Lijkt me wel eens interessant! :okdan:

De informatie helemaal onderaan de forumindex zegt het volgende:

Discussies: 95.417, Berichten: 968.556, Leden: 14.779, Actieve leden: 1.893

En dan kan ik je er nog bij zeggen dat er vandaag 630 leden zijn ingelogd, dat er vandaag 4 nieuwe leden bij zijn gekomen, we 30 nieuwe draadjes erbij hebben en tot nu toe 245 nieuwe posts..

Alle posts bijelkaar nemen ongeveer een halve GB in beslag en we hebben 5.5 GB aan attachments..

Dat je het weet ;)

Dan vind ik een halve gig voor wat tekst in nog geen miljoen posts nog vrij veel.

Ha! dankjewel!

Dataruimte valt op zich nog wel mee, dacht dat dat veel meer was geweest.
Nog even sparen dan hebben we met zn allen 1.000.000 berichten geplaatst in ongeveer 7 jaar. Toch behoorlijk wat.

Leuk om eens te zien zo. :biertje:

Een halve GB? Da's toch 3x nix en een beetje? En 5,5 GB aan attachments. Ook niet echt veel.

Hoeveel posts nog om de server vol te schrijven?

Een halve gig is uiteraard niets. Maar als je bedenkt dat het slechts 1.000.000 tekst bestandjes zijn (al dan niet in een mysql database) dan vind ik dat veel.
Dat zeg ik nu wel zo... eerst ff rekenen... halve gig=ong. 500.000KB. 500.000/1.000.000=0,5KB per bericht. Nee dat is inderdaad weinig. Als je een txt bestandje maakt met 5 regels tekst kom je op meer uit (ong.5KB).
Mits ik goed tel...

maar vergeet niet dat ook alle gebruikersgegevens dataruimte vragen, alle datumregistraties van de posts, alle (auto)nummeringen en dergelijke...

1.000.000 Berichten!

1.000.000 Berichten!

Toevallig was ik eens de statistieken aan het bekijken op de voorpagina...

Discussies: 99.268

Met die van mij er bij waarschijnlijk alweer ééntje hoger!

Dit betekent vandaag of morgen een feestje niet? Alle actieve leden die zich ook eens in de chat laten zien een gratis dikke synth van de moderators? :D

Ik vind het in ieder geval wel een felicitatie waard, bijna 100.000 discussies (en dan hebben ik die in de chat nog niet eens meegeteld ;) ) en 1.000.000 berichten! :mega:

:baco: Sjappo! op naar de volgende miljoen!

op de "voorpagina" van het forum (de inhoud dus). Niet op de echte voorpagina.

Synthforum statistieken

Discussies: 99.288

1.000.000 berichten zou net moeten lukken vandaag !
Afgelopen 11 uur zijn er ongeveer 100 bijgekomen...

Aantal discussies is met 20 gestegen, dus dat duurt nog ff :D

Zijn we d'r al ?
Nope

Discussies: 99.293, Berichten: 999.799, Leden: 15.469, Actieve leden: 2.029

Hm... :smeris:

Hoe zit dat dan? Worden posts in het moderatorforum en verwijderde posts ook meegeteld in het nummer dat in de adresbalk staat?

Elk geplaatst bericht heeft inderdaad een uniek nummer.
Er is dus een verschil in aantal geplaatste en aantal aanwezige berichten.

Back