[ HipHop ] iT's My Job [ BB ]

Oldskool gevoel komt goed naar voren. Wat gaat irriteren zijn de stemsamples, mc en scratches. Die zijn te repetetief. De arpeggio on speed is een leuke gimmick, alleen na 8 of 16 bars is het wel weer leuk geweest, daarna verliest hij zijn kracht. Kan me voorstellen dat die arpeggio tijdens het refrein klinkt ofzo, om de boel een treedje omhoog te tillen. Ik denk dat je moet werken aan de structuur van de track, want de beat op zich staat!

Klinkt leuk...

strijkersample is mooi dreigend...
Die arpeggio vind ik er niet echt bij passen.. klinkt te electronisch synthesizerig..

wat me stoort is dat je Rakim sample te snel loopt.. speelt niet in het juiste tempo...

scratches ook een plug-in? of old-skool met een plaat gescratched?

Klinkt leuk...

strijkersample is mooi dreigend...
Die arpeggio vind ik er niet echt bij passen.. klinkt te electronisch synthesizerig..

moa, geen moeite mee hoor. best leuk gedaan

wat me stoort is dat je Rakim sample te snel loopt.. speelt niet in het juiste tempo...

ja, dat klopt. die sample zit er niet lekker in. flowt niet natuurlijk. nog even naar kijken voordat je het te koop aanbiedt denk ik.

Thanks voor jullie reakties mannen :D

Ik heb ook van andere kanten ( buiten SF ) te horen gekregen dat het ErikB&Rakim sampletje iets uit de maat loopt...

Oeps, begin echt doof te worden :P

Ik zal kijken of wat ik aan die lange arpeg bar kan doen, wat meer variatie of wat anders.

Scratches komen dit keer uit dezelfde VSTi plugin die ik eerder genoemd had.

Nogmaals dank voor jullie tijd !

Back