[namm] plaatjes!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Lap! Hier hebben we het...

Re: Lap! Hier hebben we het...

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Lap! Het moest gebeuren natuurlijk...de Piens clan heeft het forum ontdekt...nu zijn we verder van huis dan ooit.
Maar goed, voor mijn part zijn naast de ernstige en dedicated people ook best de grootwarenhuizen welkom...whooohaaa.
Ik heb allesinds geen boodschap aan gitaren...kan Mijnheer Piens dat misschien achterwege laten ?
Als straks alle Belgiese en Nederlandse winkelzaakvoerders hun spam komen mailen...dan hoeft het niet meer voor mij.

Duhhh.. waar gaat dit nu weer over?

Namm USA

Namm USA

Nou Omiel, dit gaat over sluikreclame...en onnodige links naar gitaarcollecties.

Ik dacht dat dit een forum voor eindgebruikers was...

Nou ja, ik ben het met sKeLeTvM eens hoor.

Die gitaren zijn alleen interessant als je ze in een houtspaander masjien douwt en dat geluid sampelt. :P

En reclame zit ik niet op te wachten. Wel leuke plaatjes van synths ed. :)
(wel interessant om de release date van de 01v96 te weten trouwens)

En op zich wel leuk dat muziekzaken hier zich melden. Maar wij nemen echt geen blad voor de mond en in het verleden is dat niet altijd gladjes verlopen.

Wood CRUSHER

Wood CRUSHER

Wow Fuse !!! LOOOOOOOL .

BTW FUSE, wanneer ga je nu godv***** die Polaris aan mij verkopen ?????

Re: Namm USA

Re: Namm USA

Nou Omiel, dit gaat over sluikreclame...en onnodige links naar gitaarcollecties.

Ik dacht dat dit een forum voor eindgebruikers was...
Wij houden het in de gaten, dus dan hoeven jullie dat niet te doen. Mocht je echt vinden dat iemand te veel voor zijn zaak praat dan meldt het een moderator ipv posten aub. :smeris:

Eindgebruikers hebben ook niets dit type meldingen.

Aha, ik had die links van Piens nog niet gezien, vandaar dat ik het niet begreep.

Ik hoop dat er tegen dit soort gedoe opgetreden gaat worden. Past niet echt hier op het synthforum.

Re: Wood CRUSHER

Re: Wood CRUSHER

BTW FUSE, wanneer ga je nu godv***** die Polaris aan mij verkopen ?????

Tsk, als je dat ding wilt hebben zul je hem uit m'n vingers moeten breken nadat je de grafkist opengebroken hebt. :D

Trouwens als je goed zoekt kun je er best nog wel eentje vinden hoor. Er zijn er wel meer in de USA verkocht.

Maar om even een brugje te maken. Zijn er ook beursen/bijeenkomsten waar vintage gear te koop aangeboden wordt?
En zo ja, plaatjes?

Ja zeg, komt hier gewoon doodleuk eens wat url'etjes plaatsen voor wat gratis reclame.:D

De woodcrusher in en sampelen met POD Pro distortion derop!:D :D :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back