nog een greepje electro uit mijn 'spekkendoos'

beun_co

Stamgast
yo, ik heb hier nog een plakker gevonden in mijn spekkendoos :P , smaakt naar electro. Uw mening is altijd welkom. het is uiteraard maar een stukje.

greetz beunco alias de "spekkenbakker"

Attachments

• oldschool-electronica.mp3
    2,1 MB · Bekeken: 60
Een ideetje met een beatje er onder gepleurd, meer is het niet. De beat heeft ook niet zo gek veel te maken met het andere geluid verder, die 808 is op zich prima maar het moet wel wat aggressiever gemixt worden dan, met wat van dat overstuurde hoog er in.

hi, kunt u dat laatste nog eens iets uitdiepen 'met wat van dat overstuurde hoog er in" en die aggressieve mix .

thx beunco alias de spekkenbakker

Kan er niet zoveel mee. De gimmick sound gaat vervelen. Keertje from scratch beginnen en een track uitwerken, dan kan je er ook wat meer over zeggen. Dit is een beetje fragmentarisch.

ok bro's ,jullie zetten mij aan tot het uitproberen van een nieuw recept van mijn spekken :-)? Nee thx voor jullie advice ,hou van eerlijkheid ,respect.

mvg beunco

intro vind ik erg leuk/ spannend, maar daarna zou er iets anders moeten volgen, in ieder geval een andere sound.

oi oi oi

oi oi oi

ik vindt het een leuk geluidje maar zoals de vorige al zei ,vooral het begin.
het lijkt uit te gaan nodigen voor heel wat luister plezier ,maar daarna vergaat langzaam de melodie en komt er ook niks anders bij
maar lekker geluidje zeg , die synth.

ok laters

oi oi oi

Back