Wat is nu synthesizer gerelateerd?

Mja, enkel elektronica dan? Ik denk dat hier wel wat mensen zijn die hun synth kwijtwillen in ruil voor een Wii, PS3, TV,...

Maar goed, als ik werd verwittigd was het nog niet erg, mijn thread was plots verdwenen zonder boe of ba.

Sssja.. dat gebeurt [helaas] wel vaker hier; en niet alleen threads die 'spontaan' verdwijnen..

Je zou bijna denken dat er ergens een zee is waar alle verwijderde draden gedumpt worden.

En als je heel goed luistert dan hoor je in de verte de voeten van de zwijgzamen met hoofddoeken aan komen stappen.

En als je heel goed luistert dan hoor je in de verte de voeten van de zwijgzamen met hoofddoeken aan komen stappen.

Ik kan even niet kiezen tussen 'filosofisch' of 'literair'; 'literair-filosofisch' dan maar?

(m.a.w.: geen flauw idee van waar je het hier over hebt... :P )

Ik zie dat mijn thread in het "te ruil gevraagd" forum plots is verdwenen. Iets laten weten mag ook he, mods!

Ik zie er op zich niets mis mee. Ik vroeg een synth te ruil tegen mijn Wii. Moet het perse synth tegen synth zijn?

Misschien moet er eens een algemeen koop/ruil topic bijkomen :)

Als je eerst gewoon even de marktplaats FAQ had gelezen die in het Marktplaas forum staat, dan had je kunnen weten wat je wel en niet mag verkopen, en dat artikelen die daar buiten vallen zonder tegenbericht kunnen worden verwijderd.
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=32328

Als je eerst gewoon even de marktplaats FAQ had gelezen die in het Marktplaas forum staat, dan had je kunnen weten wat je wel en niet mag verkopen, en dat artikelen die daar buiten vallen zonder tegenbericht kunnen worden verwijderd.
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=32328

Ik heb die faq gelezen voor ik het topic opende. Daarom plaatste ik mijn topic ook in het "gezocht" forum. Ik verkocht dus helemaal niets, ik zocht simpelweg een synth of sampler waarvoor ik mijn Wii kon geven, waar wel wat interesse voor kan zijn. Maar in plaats van zelfs mijn topic op slot te doen, wordt het gewoon verwijderd zodat een geïnteresseerde niet eens kan PM'en. Als iemand van dit forum graag zijn synth wil ruilen voor mijn Wii hoeft dat normaal geen enkel probleem te zijn.

Je biedt toch gewoon een Wii te ruil aan? En er staat toch duidelijk in de FAQ dat dat niet mag? En er staat toch duidelijk in de FAQ dat je advertentie zonder tegenbericht verwijderd wordt? Dus wat is dan het probleem? Op synthforum kun je synthesizers verhandelen, geen huisraad, keukenapparatuur, autos of spelcomputers.

Wat is dat nou weer voor een onzin?
Waarom zou je posts gaan lezen of zoeken?
Ik wil gewoon NU iets doen en ook NU antwoord.
Heb nl. wel wat beters te doen dan rond te hangen om zo'n dom forum als deze.

Je zou bijna denken dat er ergens een zee is waar alle verwijderde draden gedumpt worden....

Zal eerder zo'n 3e wereld land zijn die de topics die een gevaar voor de gezondheid zijn voor een paar kralen en spiegeltjes demonteren en dumpen in hun achtertuin..

Wat is dat nou weer voor een onzin?
Waarom zou je posts gaan lezen of zoeken?
Ik wil gewoon NU iets doen en ook NU antwoord.
Heb nl. wel wat beters te doen dan rond te hangen om zo'n dom forum als deze.

8o) [sarcasmeherkenning: off] Hoor wie het zegt, je hebt bijna 20.000 posts[sarcasmeherkenning: on]

Oww, je bedoelde het sarcastisch..
:D

wat moet die WII kosten? ik zoek een nieuwe hobby.
heb eventueel veel (muziek) dvd's te ruil, oa minimum maxmum van kraftwerk, voor de relevantie

Ik vind dat ze hier wel een punt hebben, djmixer blijft djmixer vooral als je er nog eens platenspelers op aan gaat sluiten. Ik snap het nut van dit topic niet behalve om te zeiken en even te laten zien dat je al sinds 2002 lid bent.

Van mij mag er wel een :slotje: op jou.

Ik vind dat ze hier wel een punt hebben, djmixer blijft djmixer vooral als je er nog eens platenspelers op aan gaat sluiten. Ik snap het nut van dit topic niet behalve om te zeiken en even te laten zien dat je al sinds 2002 lid bent.

Van mij mag er wel een :slotje: op jou.

Helaas kan ik er helemaal niets op aansluiten (zelfs geen synths dus). Aangezien ik opgelicht ben op ebay voor 1000 euro
had ik nou maar advies van jullie gekregen, dan was me dit vast niet overkomen.

Hier nog een leuk synthgerelateerd topic https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=2114

maar dat is Algemene Discussie...

gelukkig maar, want stel je voor dat SF er ineens een movie forum bij zou krijgen... 8D

Ja haha, die goede ouwe tijd. Toen geluk nog heel gewoon was en je je nog niet rot rende :walker:

Back