2012 : polar shift -> aarde veranderd?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
in de jaren 10 van de vorige eeuw gebeurde ook veel...

armeense volk goes poof
ottomaanse rijk goes poof
russische rijk goes poof
WW1 steekt de kop op
communisme steekt de kop op
'lijk van naties', de voorloper van de verenigde nazi's, word opgericht
de federale reserve steekt de kop op
titanic gaat kopje onder

connect the dots is een leuk spel trouwens...

Laatst gewijzigd:
sow, heb je dat allemaaaaaaallll van wikipedia mn jung ?

Stop met slim doen, en stop met speculeren over zaken waar men geen enkel bewijs of kennis van bezit, stop maar gewoon met alles ok? Het gaat toch niet werken!

Ja boeie, jij gaat mij niet vertellen dat je die zomaar even uit je hoofd neer knalde, je bent gewoon weer de zoveelste psuedo slimmerik op internet die niet zonder google en wikipedia kan.

Je bent rijp voor conspiracy forums.

maar ja, het is en blijft een zooi natuurlijk. De aard van de mens die weer boven water komt drijven: geld & macht. Daar heb je geen conspiracy forum voor nodig. snap je zo ook wel. Het internet is natuurlijk wel weer handig: het blootleggen van shit. Misschien is het handig als mensen wat vaker lezen en leren van de geschiedenis. Fuck the euro. Ik heb nee gezegd, zoals velen. 2012 zou alleen maar gaan om bewustzijnsverhoging, nou zie.

replace scottish with dutch - the rest remains. You, your mind+aunt+mom+dog are under colonisation. And admit it: unlike mr. trainspotting sitting down with a beer; 99% actually like the monetary buttsecks each and every fucking day....

^on topic you fracking mod

maar ja, het is en blijft een zooi natuurlijk. De aard van de mens die weer boven water komt drijven: geld & macht. Daar heb je geen conspiracy forum voor nodig. snap je zo ook wel. Het internet is natuurlijk wel weer handig: het blootleggen van shit. Misschien is het handig als mensen wat vaker lezen en leren van de geschiedenis. Fuck the euro. Ik heb nee gezegd, zoals velen. 2012 zou alleen maar gaan om bewustzijnsverhoging, nou zie.

Ach ach wat erg zeg, tjonge, mensen kunnen gewoon niet meer met geld omgaan en geven de regering vaak de schuld van hun eigen veroorzaakte ellende. Ik ben niet rijk en ik heb een hele normale baan waar je absoluut geen WO of HBO studie voor nodig hebt, maar ik kan wel ruim rondkomen iedere maand en weet je waarom? Omdat ik mn geld niet uitgeef aan dure kleren, dure auto's, dure plasma tv's, dure pc's, dure synths en studioapparatuur die hetzelfde doet als de apparatuur die men 5 jaar geleden had ;)

Het ligt grotendeels aan jezelf en sommige mensen hebben de wil niet om er ook maar "iets" van te maken, en daarom verzinnen ze vaak mooie onsamenhangende verhaaltjes met een paar argumentjes die ze ergens op internet hebben gevonden ala "2012" of "die klote regering die hun continue maar dwarszit" om hun frustraties te delen met andere gelijkgestemde. En daar rolt dan weer vanzelf een nieuw verhaal uit wat NOG erger en NOG negatiever is, een soort cirkelwerking dus.

Het is gewoon pure laster als je het mij vraagt ;)

reken 80 jaar terug en vergelijk met waar we nu zijn... Y2K was gebakken lucht maar Y2K1 niet...
Ik ben niet rijk en ik heb een hele normale baan waar je absoluut geen WO of HBO studie voor nodig hebt, maar ik kan wel ruim rondkomen iedere maand en weet je waarom? Omdat ik mn geld niet uitgeef aan dure kleren, dure auto's, dure plasma tv's, dure pc's, dure synths en studioapparatuur die hetzelfde doet als de apparatuur die men 5 jaar geleden had ;)
:)

Laatst gewijzigd:
in de jaren 10 van de vorige eeuw gebeurde ook veel...

armeense volk goes poof
ottomaanse rijk goes poof
russische rijk goes poof
WW1 steekt de kop op
communisme steekt de kop op
'lijk van naties', de voorloper van de verenigde nazi's, word opgericht
de federale reserve steekt de kop op
titanic gaat kopje onder

Ja boeie, jij gaat mij niet vertellen dat je die zomaar even uit je hoofd neer knalde, je bent gewoon weer de zoveelste psuedo slimmerik op internet die niet zonder google en wikipedia kan.

Je bent rijp voor conspiracy forums.

hahaha......das toch gewoon geschiedenis les 4 op een openbare basisschool jaargang 1982, wat 6-trak daar opnoemt :D ....soort algemene kennis :D

En als op 21-12-2012 de wereld weg is of er iets heel raars gebeurt :D .....tja ik ben er klaar voor....waarschijnlijk ben ik dan muziek aan het maken, of feesten.....dusgezellig word het sowieso :P :D

hahaha......das toch gewoon geschiedenis les 4 op een openbare basisschool jaargang 1982, wat 6-trak daar opnoemt :D ....soort algemene kennis :D
Heb je dat ook even gegoogled?? Want jij gaat mij echt niet wijsmaken dat jij nu alles vd basisschool nog weet.

En als op 21-12-2012 de wereld weg is of er iets heel raars gebeurt :D .....tja ik ben er klaar voor....waarschijnlijk ben ik dan muziek aan het maken, of feesten.....dusgezellig word het sowieso :P :D

Er gebeurd niets op 21-12-2012, er is geen enkel concreet bewijs, er zijn hooguit wat infantiele youtubje filmpjes en forum discussies te vinden over dit onderwerp, uiteraard vol met onjuistheden en gemaakt door "zelfbenoemde" wetenschappers die nooit een wetenschappelijke opleiding hebben genoten, maar wel een ontzettende honger hebben naar erkenning van hun intellect.

ik zeg toch ook "als" ...hypothetisch gezien dus....oh en als je geheugen echt zo slecht is: hypothetisch wil zeggen dat het onbewezen is. Ook dat leerde men op de basisschool......

ik zeg toch ook "als" ...hypothetisch gezien dus....oh en als je geheugen echt zo slecht is: hypothetisch wil zeggen dat het onbewezen is. Ook dat leerde men op de basisschool......

Oke, met jou ben ik uitgepraat, die bijdehande en snijdende opmerkingen bewaar je maar fijn voor je vriendjes in de discotheek oke?

En sixtrack, mijn probleem is dat het allemaal maar speculaties zijn omtrand 2012 vaak ook in de wereld geholpen door mensen die er niet veel vanaf weten. Het KAN mensen (vaak goedgelovige mensen) zelfs angstig maken voor 2012, en dat is in mijn optiek, fout !!

Ach, er zijn genoeg problemen die de aarde nog zullen treffen waar men het nauwelijks over heeft of waar geen oor voor is,
wat is nu erger.. Bang zijn voor dingen die niet gebeuren zullen of dingen die wel zullen gebeuren compleet negeren.

Ik zou me eerder druk maken om het laatste..

@major hostage: beetje hostile vandaag ? zit allemaal niet mee zo te lezen, eerste en beetje gal spugen op topic kadafi en nou je hier lekker uitleven ?
zit er ets niet lekker, of te weinig buiten geweest vandaag ?
best leuk hoor buiten, heel anders dan de virtuele realiteit van het synthforum.:koffie:

Het KAN mensen (vaak goedgelovige mensen) zelfs angstig maken voor 2012, en dat is in mijn optiek, fout !!
angstig zijn is wat dat betreft gewoon een vrije keuze... je zoekt het op, grijp het met beide handen aan of je laat het links ende rechts liggen...
iedereen kan zeggen wat ie wil net zo goed als dat anderen die dingen weer zouden kunnen filteren...

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back